סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

סכסוך עבודה במפעל מודגל מתכת

חדשות |

לאחרונה קיבלו עובדי המפעל הודעה לפיה ההנהלה מתכננת צעדי התייעלות ובראשם פיטורי כמחצית מ-100 העובדות והעובדים. מגעים עם ההנהלה למציאת תוכנית התייעלות ופתרון שימנעו את הפיטורים הגיעו לכדי למבוי סתום

קרא עוד על סכסוך עבודה במפעל מודגל מתכת >

עובדי "מודגל מתכת" ישובו לעבודה סדירה, ישיבת חירום תתקיים במשרד הכלכלה

חדשות |

יו"ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי, מודיע כי נוכח בקשת מנכ"ל משרד הכלכלה שי רינסקי לכנס ביום ה' הקרוב (28.2) ישיבת חירום למציאת פתרון למשבר במפעל "מודגל מתכת" בראש פינה, ישהו העובדים את צעדיהם הארגוניים וישובו מחר (ג') לעבודה סדירה.

קרא עוד על עובדי "מודגל מתכת" ישובו לעבודה סדירה, ישיבת חירום תתקיים במשרד הכלכלה >

עובדי זאפ גרופ נערכים להכרזת סכסוך עבודה

חדשות |

על רקע מבוי סתום במו"מ מול הנהלת הקבוצה להסכם קיבוצי חדש, עובדי זאפ ביקשו מההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה. מוקדם יותר השבוע ערכו העובדים אסיפת הסברה אליה הגיעו מאות משתתפים

קרא עוד על עובדי זאפ גרופ נערכים להכרזת סכסוך עבודה >

ביום א': שביתה של כלל עובדי מקצועות הבריאות

חדשות |

השביתה תקיף כ-8,000 עובדי מקצועות הבריאות בכל בתי החולים הממשלתיים, הציבוריים, העירוניים ובמרפאות בקהילה. בין העובדים הצפויים לשבות: פיזיותרפיסטים, קלינאיות תקשורת, מרפאים בעיסוק ודיאטניות, יחלו ביום א' הקרוב בשביתה בכל הארץ. ברקע לצעדים: הפרת סיכומים שהושגו לפני למעלה מחצי שנה בנוגע להוספת תקנים ושיפור שכרם של העובדים. יו"ר האיגוד אלי גבאי במכתב חריף למשרדי האוצר, הבריאות ושירותי בריאות כללית: "תמימותם של עובדים מסורים ומקצועיים הנמצאים בתחתית סולם ההשתכרות נוצלה עד תום. אני קורא לכם לקחת אחריות ולפתור את המשבר לאלתר"

קרא עוד על ביום א': שביתה של כלל עובדי מקצועות הבריאות >

צעדים ארגוניים באסם: העובדים חוששים מפיטורים המוניים

חדשות |

עובדי אסם חסמו הבוקר את שערי המרכז הלוגיסטי בשוהם, על רקע מהלכים חד-צדדיים שנוקטת הנהלת החברה הכוללים פיטורים ופגיעה בשכר העובדים. בכוונת העובדים להחריף את צעדיהם אם הנהלת אסם לא תחזור בה מהתנהלותה. יו"ר הוועד המרכזי של אסם סחר, שלומי אביב: "אסם לקחה על עצמה להרזות את החברה על חשבון העובדים. לעובדי אסם המסורים מגיע אופק תעסוקתי. לא נקבל צעדים שיפגעו בעובדים ובזכויותיהם"

קרא עוד על צעדים ארגוניים באסם: העובדים חוששים מפיטורים המוניים >