סכסוכי עבודה

עולם המידע שלך

ביום א': צעדים ארגוניים בבית החולים "מעייני הישועה"

חדשות |

כ-600 עובדי המנהל, המשק והפארא-רפואיים בבית החולים החרדי בבני ברק ינקטו ביום א' הקרוב בצעדים ארגוניים במסגרתם יעבדו במתכונת שבת בלבד. ברקע לצעדים: מבוי סתום במו"מ הנהלת בית החולים לשיפור תנאי ההעסקה הירודים של העובדים. סגן יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, רפי מסט: "הצעדים יכולים להימנע אם הנהלת מעייני הישועה תתעשת ותתגמל את העובדים בשכר מכבד"

קרא עוד על ביום א': צעדים ארגוניים בבית החולים "מעייני הישועה" >

סכסוך עבודה הוכרז בעיריית חיפה

חדשות |

יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד, הכריז על סכסוך עבודה בעיריית חיפה, בהתאם לאישור מוסדות ההסתדרות. העילות המרכזיות לסכסוך: פגיעה בתנאי עבודתם של עובדי אגף התברואה עקב מחסור בכוח אדם, צמצום מספר הסייעות בגנים וניסיון לפגוע בעבודה המאורגנת

קרא עוד על סכסוך עבודה הוכרז בעיריית חיפה >

מאבק עובדי המחשוב בהדסה מחריף: ביום ראשון צפויים שיבושים בקבלת קהל בבית החולים

חדשות |

נוכח חוסר הנכונות של הנהלת בית החולים הדסה לקיים מו"מ על העסקת עובדי המחשוב בצורה ישירה ולאחר שבית הדין אפשר את המשך צעדיהם, בתחילת השבוע הבא תשובש קבלת הקהל בהדסה ולא יינתנו שירותי מנהלה. יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דניאל בונפיל: "הגיעו מים עד נפש. אני קורא למנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין להתעשת ולקחת אחריות". מחר (ו') בשעה 11:00 יקיימו עובדי נס ועובדי הדסה טקס "קבלת שבת" במחאה מול ביתו של רוטשטיין בראש העין

קרא עוד על מאבק עובדי המחשוב בהדסה מחריף: ביום ראשון צפויים שיבושים בקבלת קהל בבית החולים >

סכסוך עבודה בסלקום

חדשות |

ברקע לסכסוך: כוונת החברה לפטר כ-250 עובדים במסגרת הליך התייעלות ומבוי סתום במו"מ בין נציגות העובדים לבין הנהלת החברה. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "ההסתדרות תפעל בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת להגן על ביטחונם התעסוקתי של העובדים". יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "אני קורא למנכ"ל החברה להיכנס למו"מ אינטנסיבי כדי למצוא פתרון למשבר". יו"ר ועד סלקום, מיה יניב: "הניסיונות הכושלים של מנכ״ל סלקום לעשות הפרד ומשול בין עובדי החברה לוועד, לא יצליחו"

קרא עוד על סכסוך עבודה בסלקום >

סכסוך עבודה במפעל וויבלנגת אנטופרייז לייצור חומרי גלם לתרופות

חדשות |

העובדים מוחים על פגיעה בביטחונם התעסוקתי וניסיון של ההנהלה להחליש את העבודה המאורגנת על יד פיטורים וצמצום משרות. יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "נפעל בכל הערוצים שעומדים לרשותנו, לרבות צעדים ארגוניים קשים". מזכיר איגוד מקצועי ומחזיק תיק המפעל במרחב הנגב, נורברט בוקובזה: "על ההנהלה מוטלת האחריות לנצל את תקופת הצינון של הסכסוך ולפתור את הנושא"

קרא עוד על סכסוך עבודה במפעל וויבלנגת אנטופרייז לייצור חומרי גלם לתרופות >