דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

ממשיכים לסייע: כביסה למשפחות המפונות וחבילות לחיילים

חדשות |

במרחב ירושלים של ההסתדרות סייעו למשפחות המפונות וטיפלו בכביסה שלהן. במרחב מרכז הגליל ביקרו את עובדי המתפרות של משרד הביטחון. ובמרחב אשדוד הביאו מגשי פיצה לעובדים במרכז הרפואי אסותא בעיר. אלו רק חלק מהפעולות שנעשו היום ע"י עובדות ועובדי ההסתדרות בכל הארץ, כאות תמיכה והערכה בחיילים, בעובדים, במשפחות המפונות ובגמלאים.

קרא עוד על ממשיכים לסייע: כביסה למשפחות המפונות וחבילות לחיילים >

היום: הרצאה און-ליין עם אלכס שטילוב: גמישות מחשבתית

חדשות |

הורים וילדים, בואו לפגוש את אלכס שטילוב, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים ובעל שתי מדליות ארד באליפות העולם - בהרצאה און-ליין, ללא תשלום. שטילוב יספר כיצד התמודדויות עם קשיים ושינויים בלתי צפויים, עזרו לו לפתח כלי חשוב לחיי היום-יום ולפועלו כספורטאי: גמישות מחשבתית. ההרצאה מבית "לומדים ומתקדמים" מערך ההשכלה של ההסתדרות, תתקיים היום, יום רביעי, 25.10.23 בשעה 18:00.

קרא עוד על היום: הרצאה און-ליין עם אלכס שטילוב: גמישות מחשבתית >

יו"ר ההסתדרות בסיור תמיכה בעובדי אל על ורשות שדות התעופה

חדשות |

יו"ר ההסתדרות: "למדנו מהקורונה שעדיף לשמר את העובדים ולא למהר להוציא לחל"ת. האירוע הזה יסתיים בקרוב ואז עם ישראל ישוב לטוס. באתי לחזק ולחבק, אנחנו הגב שלכם ונסייע בכל דרך שנוכל"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות בסיור תמיכה בעובדי אל על ורשות שדות התעופה >

הרצאה און-ליין: להשפיע בזמן משבר

חדשות |

אנו מזמינים אתכם/ן להרצאה של שני פרץ קריב, מרצה בכירה בתחום הסטוריטלינג ותושבת העוטף. בהרצאתה תספר שני על ההתמודדות שלה ושל קרוביה: מהיכן שואבים כוחות וכיצד לנווט את הפחד ולהתנהל בחירום? ההרצאה מבית "לומדים ומתקדמים", מערך ההשכלה של ההסתדרות - תתקיים ביום רביעי, 1.11.23 בשעה 20:00. ההשתתפות ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש.

קרא עוד על הרצאה און-ליין: להשפיע בזמן משבר >