דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

הרצאה און-ליין עם אלכס שטילוב: גמישות מחשבתית

חדשות |

הורים וילדים, בואו לפגוש את אלכס שטילוב, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים ובעל שתי מדליות ארד באליפות העולם - בהרצאה און-ליין, ללא תשלום. שטילוב יספר כיצד התמודדויות עם קשיים ושינויים בלתי צפויים, עזרו לו לפתח כלי חשוב לחיי היום-יום ולפועלו כספורטאי: גמישות מחשבתית. ההרצאה מבית "לומדים ומתקדמים" מערך ההשכלה של ההסתדרות, תתקיים ביום רביעי, 25.10.23 בשעה 18:00.

קרא עוד על הרצאה און-ליין עם אלכס שטילוב: גמישות מחשבתית >

סולידריות ותמיכה: בוועד הפועל שלחו חבילות מזון לחיילים

חדשות |

עובדות ועובדי ההסתדרות נפגשו גם היום עם חיילים, לוחמי אש, עובדי מד"א, משפחות מפונות מהדרום, גמלאים ועוד - כדי להביע סולידריות ותמיכה ב-עם ישראל. בבית הוועד הפועל שלחו חבילות עם מזון, לחיילים. במרחב נגב הכינו ארוחת בוקר ללוחמי האש.

קרא עוד על סולידריות ותמיכה: בוועד הפועל שלחו חבילות מזון לחיילים >

תומכים גם בקו העימות בצפון: "ההסתדרות מושיטה יד בכל מקום שיידרש" 

חדשות |

במהלך הביקור סיירו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו בתחנת הכיבוי של עכו, במד"א מרחב אשר, בעיריית נהריה ובמועצה האזורית מטה אשר. יו"ר ההסתדרות: "בתוך דקה הכול יכול להשתנות פה בצפון. אני סמוך ובטוח שהעובדים יידעו לתת מענה לציבור ולתושבים במקרה הצורך. אתם הכוחות הלוחמים של כולנו"

קרא עוד על תומכים גם בקו העימות בצפון: "ההסתדרות מושיטה יד בכל מקום שיידרש"  >

היום: הרצאה און-ליין - התנהלות כלכלית בעתות משבר

חדשות |

איך לשמור על התנהלות פיננסית בזמן משבר? אילו פעולות ניתן לעשות כדי להגביר את תחושת החוסן הכלכלי? אנו מזמינים אתכם/ן להרצאה און-ליין, ללא תשלום, בנושא: התנהלות כלכלית בעתות משבר. ההרצאה מאורגנת ע"י מערך ההשכלה "לומדים ומתקדמים" מבית ההסתדרות, בשיתוף עם המרכז לצמיחה פיננסית. המרצה: איה תמרי - יועצת ומאמנת לכלכלת המשפחה.

קרא עוד על היום: הרצאה און-ליין - התנהלות כלכלית בעתות משבר >