דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

מבצע "סבתות סורגות" של הסתדרות הגמלאים ונעמת

חדשות |

מבצע ״סבתות סורגות״: מאות כובעי צמר שסרגו חברות הסתדרות הגמלאים וחברות נעמת, נמסרו השבוע לחיילות ולחיילים ביחידות צה"ל בצפון. לכל כובע צורף מכתב אישי ממי שסרגה אותו. הכובעים נמסרו ע"י יו״ר הסתדרות הגמלאים שמוליק מזרחי, יו״ר הוועדה למעמד האישה בהסתדרות הגמלאים אתי דרור, ויו״ר גמלאיות נעמת מירי לוי בכר.

קרא עוד על מבצע "סבתות סורגות" של הסתדרות הגמלאים ונעמת >

יו"ר ההסתדרות: המדינה חייבת לעשות הכול ועכשיו להשבת בנינו ובנותינו

חדשות |

"אני קורא לכל חברות וחברי ההסתדרות שיש באפשרותם להצטרף היום לעצרת למען החטופים, לעלות לירושלים ולהתייצב לצד משפחות החטופים", כך כתב יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, באיגרת ששלח לפני זמן קצר לעובדות ולעובדי ההסתדרות, עם ציון חצי שנה לטבח שבעה באוקטובר ופרוץ המלחמה. "לנצח ביחד זה להיות יחד גם ברגעים הקשים ביותר. מה שמאחד בין כולנו - זו ההבנה שמדינת ישראל חייבת לעשות הכול ועכשיו כדי שבנינו ובנותינו ישובו הביתה בשלום".

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות: המדינה חייבת לעשות הכול ועכשיו להשבת בנינו ובנותינו >

יו"ר ההסתדרות נועד עם ראש עיריית בית-שאן: "בית-שאן היא ספינת הדגל של החברה הישראלית"

חדשות |

במהלך ביקורו במרחב העמקים, נפגש יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד עם גמלאי המרחב וערך פגישת היכרות עם ראש עיריית בית שאן הנכנס, נועם ג'ומעה. בר-דוד: "ארצה לראות את העיר מתפתחת ונסייע לך ככל שיידרש"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות נועד עם ראש עיריית בית-שאן: "בית-שאן היא ספינת הדגל של החברה הישראלית" >

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בזכות עובדיה, תנובה היא גאווה ישראלית"

חדשות |

יו"ר ההסתדרות אמר את הדברים במהלך ביקורו במחלבת תנובה הממוקמת בתל יוסף שבצפון הארץ, כחלק מסיור נרחב שהתקיים במרחב העמקים של ההסתדרות. בר-דוד: "העובדים מסורים ומחויבים גם בזמן מלחמה. אנחנו גאים בכם"

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "בזכות עובדיה, תנובה היא גאווה ישראלית" >

יו"ר ההסתדרות: "גיוס חרדים יחזק את החוסן הביטחוני, הכלכלי והחברתי"

חדשות |

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נאם הבוקר (ג') בוועידת החוסן הישראלי של כלכליסט. במהלך נאומו, בר-דוד התייחס לנושאים הבוערים במשק ובראשם הוא קרא להחליט על מועד מוסכם לבחירות תוך שנה מהיום ולא באופן מיידי. כמו כן, התייחס יו"ר ההסתדרות למצבו הכלכלי של המשק הישראלי בצל ההחלטות של הצמרת הפוליטית, וקרא לגיוס חרדים כדי לחזק את הצבא ואת החברה.

קרא עוד על יו"ר ההסתדרות: "גיוס חרדים יחזק את החוסן הביטחוני, הכלכלי והחברתי" >