דגל ישראל

מלחמת חרבות ברזל

עולם המידע שלך

מחר: יריד "עוטף וצפון" בקאנטרי חולון

חדשות |

יריד "עוטף וצפון" לתמיכה בחקלאים ובבעלי עסקים קטנים, ייערך מחר, יום שישי 9.2.24 בשעות 9:00-14:00 בסניף הקאנטרי בחולון, רחוב הלוחמים 30. הכניסה חופשית. מדובר ביוזמה של ההסתדרות יחד עם פורום העצמאים והפרילנסרים ועם רשת הקאנטרי מבית ההסתדרות.

קרא עוד על מחר: יריד "עוטף וצפון" בקאנטרי חולון >

למען תיירות כחול-לבן

חדשות |

שר התיירות חיים כץ, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי, ונשיא התאחדות המלונות אלי כהן, קיימו הבוקר פגישת עבודה במסגרתה סיכמו על שיתוף פעולה לחיזוק תיירות הפנים. בתום הפגישה מסרו: "השנה יותר מתמיד זו הזדמנות לבחור בחופשה בישראל, לחזק את הכלכלה המקומית וליהנות מהשפע שארצנו מציעה. כל אחד בתחומו יפעל כדי לחשוף, להנגיש ולעודד תיירות פנים כחול לבן".

קרא עוד על למען תיירות כחול-לבן >

בכירי קונפדרציית האיגודים המקצועיים הגרמנים נפגשו עם יו"ר ההסתדרות

חדשות |

משלחת של בכירי קונפדרציית האיגודים המקצועיים הגרמנים (DGB), נפגשה היום עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. מדובר ביוזמה של DGB להבעת סולידריות עם ישראל ועם ההסתדרות, בהמשך למהלכי סיוע נוספים של הקונפדרציה בחודשים האחרונים, מאז פרוץ המלחמה. בפגישה השתתפו: שטפן קורצל, אחד מארבעת חברי הנהגת ה-DGB, אניקה וונשה מנהלת המחלקה הבינלאומית וברנרד שולץ מהמחלקה הבינלאומית ומי שהיה בעבר נספח העבודה של שגרירות גרמניה בישראל. וכן, יו"ר האגף לקשרים בינלאומיים בהסתדרות גרשון גלמן, מנכ״ל האגף פיטר לרנר ומנהלת הקשרים הבינלאומיים אביטל שפירא-שבירו.

קרא עוד על בכירי קונפדרציית האיגודים המקצועיים הגרמנים נפגשו עם יו"ר ההסתדרות >

הסתדרות הגמלאים ונעמת בפרויקט סריגת כובעי צמר לחיילים

חדשות |

"סבתות סורגות" - פרויקט חדש של הסתדרות הגמלאים בשיתוף עם גמלאיות נעמת, יוצא בימים אלה לדרך. 500 חבילות צמר לסריגת מאות כובעים לחיילות ולחיילים, הועברו בימים האחרונים למרחבי ההסתדרות בארץ. חברות הסתדרות שמעוניינות להשתלב בפרויקט, מקבלות צמר וסורגות כובעים אשר יועברו במרוכז לצבא.

קרא עוד על הסתדרות הגמלאים ונעמת בפרויקט סריגת כובעי צמר לחיילים >

פודקאסט "תוכנית עבודה": ההסתדרות למען המילואימניקים

חדשות |

פרק חדש בפודקאסט של ההסתדרות: שיחה עם עו"ד גלי שטיינברג - ראש תחום בכיר מרחבים בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, על פרויקט "מגויסים למענכם" של ההסתדרות. במסגרת הפרויקט, ההסתדרות מעניקה מעטפת סיוע במגוון תחומים למאות אלפי משרתי ומשרתות המילואים ובני ובנו זוגם, גם אם אינם חברי הסתדרות. צפו והאזינו לפרק בהנחיית אביעד פוהורילס.

קרא עוד על פודקאסט "תוכנית עבודה": ההסתדרות למען המילואימניקים >