תקנון שירות - מיצוי זכויות להורים לילדים עם מוגבלות
- ההסתדרות מאפשרת לחבריה שהם הורים לילדים עם מוגבלות ועומדים בתנאי הזכאות המפורטים בתקנון זה, לקבל ייעוץ, ליווי וסיוע במיצוי זכויותיהם מול הגורמים הבאים:
- א. המוסד לביטוח לאומי- בעניינים הקשורים לוועדות ניידות וגמלת ילד נכה ופטור מתור.
- ב. משרד הרווחה- במקרים של זכאות לחונך/ סומך, נופשונים, מעונות שיקומיים וסייעות במעונות לילדים עם אלרגיה.
- ג. המעסיק- יידוע בדבר האפשרות לפנות לאתר של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והסבר כיצד לפתוח פניה לצורך בירור ומימוש זכויות הורים לילדים עם מוגבלות.
- ד. נציבות שוויון זכויות לאנדים עם מוגבלות- בענייני פטור מתור.
- השירות יינתן על ידי נותנת שירות חיצונית- גב' ענבל דמרי, רכזת נגישות מוסמכת ומנהלת תחום זכויות ילדים בעמותת "יד לילד המיוחד". גב' דמרי אינה עו"ד ולפיכך השירות ו/או הסיוע ו/או כל פעולה שתיתן נותנת השירות ו/או מי מטעמה בעניינים המפורטים לעיל בסעיף 1, מוגבלים לסיוע טכני-אדמיניסטרטיבי בלבד, שאינו מצריך הפעלת שיקול דעת, מומחיות, מיומנות או ידע משפטיים. במקרים בהם הטיפול והסיוע הנדרש חורג מהמסגרת כאמור, נותנת השירות תפעל בשיתוף פעולה עם עו"ד אבי משען או עם עו"ד אחר מומחה בתחום. במצב בו קיימת יותר מדרך אחת לפעולה, הבחירה מבין האופציות הקיימות, תיעשה ע"י הפונה, בהתאם לשיקול דעתו ועל אחריותו בלבד.
- כל פעולה שתיעשה לצורך קבלת השירות ו/או פרטים אודות השירות (לרבות כניסה לדף נחיתה ו/או מסירת מידע), באמצעות כל מחשב ו/או טלפון ו/או תקשורת סלולארית ו/או בכל דרך אחרת, כפופה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות המפורטים להלן, לתקנון אתר האינטרנט של ההסתדרות ולהוראות כל דין.
- הפונה ו/או המבצע ו/או המעוניין לבצע פעולה לצורך קבלת השירות או קבלת פרטים אודות השירות, לרבות פעולה באתר/דפי נחיתה/מילוי טופס הרשמה כלשהו, מצהיר ומתחייב כי הינו מודע לתקנון השירות ולתקנון אתר ההסתדרות וכי הוא מסכים להוראותיהם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד ההסתדרות ו/או מי מטעמה ו/או כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו.
- תקנון זה קובע את הכללים לקבלת השירות, והוא חל בקשר לכל הפעילויות הנערכות במסגרת זו. ברישום לשירות ו/או במילוי טופס הרשמה לקבלת השירות ו/או פרטים אודותיו, מצהיר הפונה כי הוא קרא וכי הוא מאשר ומסכים עם הוראות התקנון.
- ההסתדרות שומרת את הזכות לשנות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תקנון זה בכל עת, על ידי פרסום הוראות באתר ההסתדרות ו/או בכל דרך שתמצא לנכון ואתם אחראים לקרוא ולהכיר שינויים אלה. שינויים כאמור ייכנסו לתוקף מיד עם פרסומם.
- האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד.
- בתקנון זה יהיו למונחים המפורטים להלן הפירוש המופיע לצידן, אלא אם נאמר אחרת:
השירות/ים
|
מיצוי זכויות לחברי הסתדרות שהינם הורים לילדים עם מוגבלות, כמפורט בסעיף 1.
|
ילד/ה
|
עד גיל 18
|
מוגבלות
|
אדם עם לקות פיסית, נפשית או שכלית לרבות קוגניטיבית, קבועה או זמנית
|
ההסתדרות
|
הסתדרות העובדים הכללית החדשה
|
חבר הסתדרות זכאי
|
חבר הסתדרות המשלם לה דמי חבר, כהגדרתם בחוקת ההסתדרות, בהתאם לנתוני המרשם והגבייה בהסתדרות וכן חברי הסתדרות הפטורים מתשלום דמי חבר בשל חברותם בהתארגנות ראשונית פורצת, בהתאם להחלטת בית נבחרי ההסתדרות (בינ"ה) מיום 30.12.2012, וזאת במהלך תקופת הפטור בלבד, שהינו הורה לילד/ה עם מוגבלות.
|
תקנון אתר האינטרנט של ההסתדרות
|
תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות המופיעים באתר ההסתדרות. ההסתדרות רשאית לבצע שינויים בתנאי השימוש ו/או במדיניות הפרטיות מעת לעת ועל הפונים ו/או מקבלי השירות להתעדכן בשינויים אלו.
|
מידע
|
לרבות מידע רגיש, כהגדרתם בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981
|
- הזכאות לקבלת השירות ניתנת לחברי הסתדרות זכאים בלבד.
- בדיקת העמידה בתנאי הזכאות לקבלת השירות נעשית באמצעות כניסה לדף נחיתה ייעודי ומילוי הפרטים הבאים: שם מלא של הפונה, תעודת זהות ומספר טלפון.
- בכל שאלה בנוגע לזכאות (חברות בהסתדרות), ניתן לפנות למוקד המידע והשירות של ההסתדרות שמספרו 2383*.
- הזכאות לקבלת השירות הינה אישית (פרטית) של חבר הסתדרות ואינה ניתנת להעברה בשום צורה ודרך.
- להלן פירוט של השלבים משלב פרסום השירות ועד לקבלת השירות:
- ההסתדרות תפרסם באתר ו/או בכל דרך שתמצא לנכון, את הזכות לקבל את השירות ותפנה את הפונים לדף נחיתה ייעודי.
- כל פונה ייכנס לדף נחיתה ייעודי (באמצעות לינק שיפורסם באתר ההסתדרות ו/או בכל דרך אחרת) ויבצע את הפעולות הבאות:
- ימלא את פרטיו: שם מלא, תעודת זהות ומספר טלפון.
- יצהיר ויתחייב כי קרא את האמור בדף הנחיתה ובתקנון זה וכי הוא מאשר ומסכים לכך.
- יחתום וישלח את טופס הבקשה.
- עם השלמת טופס ההרשמה תוצג על המסך הודעה כי הפונה זכאי/ לא זכאי לקבלת השירות.
- בתוך 7 ימי עסקים מיום השלמת טופס ההרשמה וקבלת הודעה כי הפונה זכאי לקבלת השירות, נותנת השירות ו/או עוזר/ת מטעמה, יצרו עימו קשר טלפוני לצורך בירור פרטים ראשוניים (3 ניסיונות לכל פונה). בנוסף וככל שיהיה צורך בכך, נותנת השירות תחתים את חברי ההסתדרות הזכאים על טופס ויתור סודיות רפואית.
- לא יאוחר מ- 14 ימי עסקים מיום קבלת הפרטים והמסמכים הנזכרים בסעיף 13.ד, נותנת השירות תחל טיפול בפניות בהתאם לאמור בסעיף 2 לעיל.
- ההסתדרות שומרת על זכותה לשלוח לפונים הזכאים סקר אודות השירות שקיבלו. פרטי הפונים הזכאים שמילאו את הסקר יועברו לנותנת השירות לצורך פנייה חוזרת ושיפור השירות. לא יאוחר מ-7 ימי עסקים מיום קבלת פרטי הפונים ולבקשת ההסתדרות, נותנת השירות תיצור עימם קשר טלפוני (3 ניסיונות לכל פונה).
- ההסתדרות איננה נוטלת חלק במתן השירותים בשום צורה ואופן והאחריות המלאה למתן השירותים מוטלת על נותנת השירות. להסתדרות אין כל אחריות ו/או חבות ו/או מעורבות ו/או קשר למתן השירותים.
- מטרת התנאים המפורטים במדיניות פרטיות זו, המהווים חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש והתקנון, הנה לסקור, בין היתר, את האופן בו ההסתדרות משתמשת במידע אשר נמסר לה על ידי הפונים בדף הנחיתה ובדיווחים עיתיים על ידי נותנת השירות.
- ההסתדרות רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות שלה, כדי שישקפו שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטורים. במקרה שכזה, השינוי יעודכן במסמך זה ויפורסם באתר ההסתדרות ו/או בכל דרך שתמצא לנכון. קבלת השירות לאחר ביצוע השינויים, יעיד על הסכמתך לשינויים אלו, ועל כן אנו ממליצים לעיין במדיניות זו מעת לעת.
- רישום והעברת מידע להסתדרות ולנותנת השירות:
- הגשת בקשה לקבלת השירות מותנית במסירת מידע אישי הכולל את שמך, מספר תעודת זהות ומספר הטלפון שלך. פרטים אלה נדרשים לצורך בדיקת זכאותך לקבלת השירות. בדף הנחיתה יתבקש הפונה לאשר את מסירת המידע והסכמתו לתקנון ולתנאים לקבלת השירות (להלן: "ההרשמה").
- במידה ואת/ה עומד/ת בתנאי הזכאות, הפרטים הנ"ל יועברו לנותנת השירות ומשרדה יצור עמך קשר לצורך בירור פרטים ראשוניים וככל שיהיה צורך בכך- גם טופס ויתור סודיות.
- בנוסף ובמסגרת מתן השירות, נותנת השירות תקבל ו/או תיחשף למידע רגיש ובכלל זה מידע רפואי ומשפחתי של חברי ההסתדרות הזכאים ומשפחתם.
- מובהר בזאת, כי לא חלה על הפונה כל חובה שבדין למסור את המידע כאמור וכן שמסירת המידע תלויה ברצונו ובהסכמתו. עם זאת, מילוי חלק מהשדות בהליך ההרשמה ומסירת נתונים מסוימים, מהווה תנאי הכרחי לקבלת השירות. מסירת הפרטים כאמור על ידי הפונה מהווה הסכמה מטעמו לשימוש ההסתדרות במידע זה, כמפורט במדיניות פרטיות זו ובכפוף לכל דין.
- נותנת השירות תעביר להסתדרות, אחת לרבעון וכן בסוף תקופת הפיילוט, דיווחים בדבר סטטוס הטיפול, לרבות כמות הפניות, האם הפניות פתוחות או סגורות, לאיזה גורם פנו ושעות עבודה שהושקעו, שאינם כוללים מידע אודות מצב בריאותי או אופן הטיפול.
- איסוף ושימוש במידע:
- המידע שיגיע לנותנת השירות יישמר במאגר המידע של נותנת השירות שמספרו 700072356 והיא תהא רשאית לעשות בו שימוש ולהעבירו לצדדים שלישיים בהתאם למדיניות הפרטיות שתפורסם אצלה ובכפוף להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז-2017. ההסתדרות תשמש כמחזיקה במאגר המידע של נותנת השירות.
- ההסתדרות תשמש כמחזיקה במאגר המידע של נותנת השירות בכל הנוגע למידע שמסר הפונה בדף הנחיתה, וכן למידע שהתקבל מדיווחי נותנת השירות אודות סטטוס הטיפול בפניה (ללא פירוט מצב רפואי או השירות שניתן). השימוש שתעשה ההסתדרות במידע יהיה לצורך בדיקת הזכאות, העברת רשימות חברי ההסתדרות הזכאים לנותנת השירות, בקרה ומעקב אחר הפניות וטיב השירות, בהתאם למדיניות פרטיות זו ו/או בהתאם להוראות כל דין.
- אבטחת מידע: ההסתדרות מטמיעה ומיישמת מערכות מתקדמות ונהלים לאבטחת מידע. יחד עם האמור, ההסתדרות אינה מתחייבת שהאתר ודף הנחיתה יתנהלו כסדרם, ללא כל הפרעה ו/או שהאתר ו/או דף הנחיתה ו/או הנתונים שנאספו ו/או נמסרו כאמור לעיל, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה ו/או חדירה בלתי מורשית למאגרי המידע של ההסתדרות וכי ידוע לפונה ולמקבל השירות שההסתדרות לא תישא באחריות בגין כל נזק ו/או אובדן, ישירים או עקיפים, מכל סוג שהוא, שנגרמו כתוצאה מכך, לרבות בשל פגיעה בפרטיות.
- יצירת קשר בנושא פרטיות: על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, את/ה, או מי מטעמך, רשאי לעיין במידע אודותיך אשר מצוי במאגר ההסתדרות ואף לבקש מההסתדרות לתקן מידע זה אם אינו נכון, שלם או מדויק. כדי לממש זכות זו, יש לשלוח בקשה בכתב אל ההסתדרות באמצעות עמוד "יצירת קשר" באתר.