אם יש לכם/ן שאלה בנוגע לתנאי ההעסקה או ברצונכם/ן לקבל סיוע ומידע על נושאים כגון פנסיה, שכר מינימום, תנאי עבודה ועוד, ניתן לקבל מענה מהיר ומקצועי במוקד השירות והמידע שלנו. כמו כן, במוקד זה ניתן לברר לגבי סטטוס החברות שלכם בהסתדרות ולבדוק את הזכאות שלכם לחברות במועדונים ולשרותים נוספים.
חייגו ל-2383* בימים א' עד ה' בשעות 08:00-18:00. בשאר שעות היממה, ניתן להשאיר הודעות קוליות ונציג/ת ההסתדרות ת/יענה לפנייה שלך בהקדם האפשרי. כמו כן, מומלץ להיעזר בעמוד שאלות ותשובות נפוצות אשר מתעדכן מעת לעת.
ההסתדרות השיקה תכנית סיוע לכלל משרתי/ות המילואים בישראל ולבני משפחותיהם - גם אם אינם חברי הסתדרות. סל השירותים כולל, בין היתר: סיוע משפטי מול מעסיקים, ייצוג סטודנטים מול מוסדות אקדמיים, עזרה בחיפוש עבודה, הנחות ברכישת כרטיסים למופעי מוזיקה ותרבות והטבות רבות נוספות. למידע נוסף חייגו למוקד שלנו 2383* או היכנסו למתחם הייעודי באתר שלנו.
לקבלת מידע נוסף על פעילות הקרן ולהגשת טופס בקשה לבדיקת זכאות לסיוע, לחצו כאן
אם הצטרפתם/ן כבר למועדון "ביחד בשבילך" ויש לכם שאלה בנושאי הזמנות, ביטולים, הארכת שוברים, מימוש הזמנות ועוד? ניתן לפנות למוקד השירות של המועדון באמצעות כפתור "צור קשר" באתר המועדון.
למידע על כרטיס האשראי של ביחד בשבילך ו-max ולהזמנת הכרטיס ללא עלות, לחצו כאן
אם יש לכם/ן שאלות בנושא האפליקציה, ניתן לפנות באופן ישיר למוקד הטלפוני של "עובדים בריא" - 079-9120535. המוקד של "עובדים בריא" זמין עבורכם/ן בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:30.
אחראית מטעם הארגון לעיון בדוחות כספיים היא חסיה בכר. בבקשות בנושא זה ניתן לפנות דרך מערכת הפניות באתר או ליצור קשר באחת הדרכים הבאות: hasia@histadrut.org.il או בטלפון: 03-6921170.
כתובת: רח' ארלוזורוב 93, תל אביב, ישראל.
טלפון נייד: 1-700-700-331