עובדי חברת מתף (מקבוצת הבינלאומי) התאגדו בהסתדרות

שבועות לאחר הודעת המנכ"ל על פרישתו, עובדי חברת הבת של קבוצת הבינלאומי, המספקת את שירותי המחשוב לבנק, התאגדו בהסתדרות על מנת לשפר את שכרם ואת תנאי עבודתם  *** ועד הפעולה בחברת מתף: "שמחים על ההיענות המדהימה של העובדים מכל חלקי החברה ומקווים למו"מ פורה מול ההנהלה, לגיבוש הסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים לצד המשך שגשוגה של החברה"

 כ-550 עובדי מתף (מחשוב ותפעול פיננסי), חברת בת בקבוצת הבינלאומי, אשר מספקת את שירותי המחשוב ואבטחת המידע לבנק הבינלאומי ולבנקים נוספים שנמצאים בשליטת הקבוצה (מסד ואוצר החייל), התאגדו הבוקר (ה') בהסתדרות והוקם ועד פעולה בחברה.

מתף, אשר ממוקמת במתחם העסקים שורק בראשון לציון, אחראית על טכנולוגיות המידע בקבוצת הבינלאומי ונותנת מענה בתחומי התוכנה, החומרה והתקשורת, לרבות תפעול העיבוד הבנקאי, תמיכה במערך המחשוב, תחזוקת תשתיות ופיתוח מערכות הבנק בפלטפורמות הדיגיטליות.

מהלך ההתארגנות במתף קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להסדיר את יחסי העבודה, לשפר את שכרם ואת תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי. יצוין כי ברקע למהלך ההתארגנות, שוררת אי ודאות בנוגע לשינויים צפויים בצמרת החברה, על רקע ההודעה שהתקבלה לפני שבועות בודדים על פרישתו מהתפקיד של אמנון בק, ששימש כמנכ"ל החברה ב-11 השנים האחרונות.

מוועד הפעולה נמסר: "אנחנו קבוצה של עובדים ותיקים וצעירים כאחד, מרגישים כי רק התאגדות בארגון חזק יכולה להבטיח את עתידנו. אנו שמחים על ההיענות המדהימה של העובדים מכל חלקי החברה ומקווים למו"מ פורה מול ההנהלה, לגיבוש הסכם קיבוצי שיבטיח את זכויות העובדים לצד המשך שגשוגה של החברה".