עובדי "מבשלות בירה בינלאומיות" שבבעלות קבוצת קוקה-קולה ישראל התאגדו בהסתדרות

למעלה משליש מתוך 330 עובדי המבשלה, שנמצאת בבעלות החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה ישראל), חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון *** במבשלות הממוקמות באשקלון מיוצרים בין היתר הבירות טובורג וקרלסברג ומשקה פיוז-טי *** יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה: "העובדים הבינו שרק באמצעות התאגדות בהסתדרות הם יוכלו להגן על עצמם"

כ-330 עובדי מבשלות בירה בינלאומיות, שבבעלות החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה ישראל) השלימו היום (ה') את התארגנותם בהסתדרות, לאחר שיותר משליש מהם, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון.

מפעל מבשלות בירה בינלאומיות ממוקם באשקלון, ומיוצרים בו חלק מהמותגים הנמכרים ביותר של קוקה קולה בישראל כגון בירות טובורג וקרלסברג וכן משקאות קלים כמו פיוז-טי.

התאגדות העובדים קרמה עור וגידים לאור רצונם לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי. במכתב שנשלח לפני זמן קצר מטעם ההסתדרות להנהלת מבשלות בירה בינלאומיות, נקראו מנהליה לתאם פגישה עם נציגות העובדים על מנת לפתוח בתהליך הידברות ולהגיע להסכמות שיעוגנו בהסכם קיבוצי.

מהלך ההתארגנות של עובדי מבשלות בירה בינלאומיות לווה על ידי נציגי ההסתדרות במרחב אשקלון בראשות רמי גואטה וכן נציגי האגף להתאגדות עובדים בראשות עמיחי סטינגר.

יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, רמי גואטה, מסר: "אני מברך את עובדי מבשלות בירה בינלאומיות על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות, ועל כך שהבינו כי רק באמצעות התאגדות הם יוכלו להגן על עצמם ולהבטיח את זכויותיהם".

מוועד הפעולה נמסר: "אנו שמחים סוף סוף לממש את זכותנו ולהקים במפעל ועד עובדים. מצפים לשיתוף פעולה פורה עם הנהלת המפעל לטובת העובדים והחברה כאחד".

התאגדות מבשלות בירה