עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות

למעלה מ-60% מעובדי המינהל וההנדסה בתאגיד החדש אשר הוקם מכוח חוק השידור הציבורי, חתמו כבר על טפסי ההצטרפות להסתדרות *** בין המצטרפים: עובדי הנדסה, כספים, משאבי אנוש ועוד *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "עובדי "כאן", מכל תחומי העשייה, ימלאו תפקיד מוביל ביצירת שידור ציבור ראוי ואיכותי לאזרחי ישראל, וההתאגדות תאפשר לדאוג לכך שהם יוכלו להמשיך לעשות זאת, בסביבת עבודה מכבדת ובתנאי העסקה הוגנים" ***

עובדי המינהל וההנדסה בתאגיד השידור הישראלי "כאן" התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה מ-60% מהעובדים חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. כך הודיע לפני דקות אחדות מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות עמיחי סטינגר למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ. עם העובדים שהתאגדו בהסתדרות, נמנים בין היתר: עובדי הנדסה, כספים, תפעול, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש.

מהלך ההתארגנות בהסתדרות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להסדיר את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי, תוך חיזוק ביטחונם התעסוקתי. כמו כן, העובדים מבקשים להבטיח את מעורבותם ואת מעמדם כשותפים לגיטימיים בהליך קבלת ההחלטות שנוגע לעתידם במקום העבודה. במכתב שהועבר מההסתדרות להנהלת תאגיד השידור החדש, המנכ"ל קובלנץ הוזמן לתאם פגישה ראשונה עם נציגות העובדים וההסתדרות לשם פתיחת תהליך המו"מ כחוק, על מנת לעגן את ההסכמות בין הצדדים בהסכם קיבוצי ראשון בתאגיד "כאן".

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, בירך את העובדים ואמר: "כפי שציינתי בעבר, אני מחויב להגן גם על ציבור העובדים בתאגיד השידור הציבורי. אנו נבטיח מעמדו של שידור ציבור איתן ועצמאי בישראל, בצד עובדים שנהנים מתנאי עבודה הוגנים המעוגנים בהסכם קיבוצי. עובדי "כאן", מכל תחומי העשייה, ימלאו תפקיד מוביל ביצירת שידור ציבור ראוי ואיכותי לאזרחי ישראל, וההתאגדות תאפשר לדאוג לכך שהם יוכלו להמשיך לעשות זאת בסביבת עבודה מכבדת ובתנאי העסקה הוגנים".

נציגות ועד הפעולה בתאגיד "כאן", אילה מזרחי ורחלי צוקר, מסרו היום כי: "הבחירה לממש את זכות ההתארגנות ולהתאגד בהסתדרות, נעוצה ברצון העובדים לדאוג להסדרת זכויותיהם במקום עבודה שכולנו מאמינים בו ורוצים בהצלחתו. אנו תקווה כי הנהלת התאגיד תכבד את רצון העובדים, ותפעל בשיתוף פעולה על מנת להשיג הסכם קיבוצי שמיטיב עם העובדים, ומאפשר להצעיד את התאגיד למקום הראוי לו במפת התקשורת הישראלית".