עובדי eci השלימו את מהלך ההתאגדות בהסתדרות

למעלה משליש מתוך 850 עובדי חברת ההיי-טק eci הצטרפו להסתדרות ובכך הושג הרוב הדרוש להקמת ועד עובדים בחברה *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "עובדי eci בחרו להגדיל את כוחם ולעשות שינוי חברתי באמצעות התארגנות, ואני מברך אותם על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות" *** ועד הפעולה של eci: "נעשה כל מאמץ להצעיד את יחסי העבודה בחברה למקום ראוי"

יום לאחר שהחל השלב הגלוי של התאגדות עובדי חברת ההיי-טק eci, המהלך הושלם כאשר למעלה משליש מהעובדים, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות.

במכתב שנשלח לפני דקות אחדות למנכ"ל eci דריל אדוארד, הוזמנה הנהלת החברה לתאם בהקדם פגישה עם נציגות העובדים וההסתדרות ולהיכנס להליך הידברות ומו"מ לשם הסדרת תנאי העסקת העובדים בהסכם קיבוצי.

eci נוסדה ב-1961 והיא מספקת פלטפורמות תקשורת לספקיות תקשורת ושירות בכל רחבי העולם. לחברה, שמרכזה בישראל, מוקדי פעילות במדינות רבות בהם מועסקים אלפי עובדים. בשווקים מתפתחים רבים החברה היא מובילת שוק בתחומה. בארץ, eci מעסיקה כ-850 עובדים, רובם בפתח תקווה והשאר בשלוחה בעומר. בעלי החברה הם שאול שני.

מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר לאור חששם של העובדים ממצב של היעדר ביטחון תעסוקתי בחברה, וכאמור גם רצונם להסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי. עובדי eci מצטרפים לעשרות אלפי עובדים בחברות היי-טק שכבר התאגדו בהסתדרות, בהן נס טכנולוגיות, קומברס, טק מהינדרה, סאפ, NCR(ריטליקס)ואמדוקס.

התאגדות עובדי eci מלווה על ידי אנשי ההסתדרות ממרחב פתח תקווה בראשותו של גיורא נחום ואנשי האגף להתאגדות עובדים בראשות עמיחי סטינגר.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר: "עובדי eci בחרו להגדיל את כוחם ולעשות שינוי חברתי באמצעות התארגנות, ואני מברך אותם על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות. גם התאגדות זו ממחישה בפנינו שיותר ויותר עובדים בכל ענפי המשק, כולל בהיי-טק, מאמינים היום בכוחה של העבודה המאורגנת, שביכולתה להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם".

מוועד הפעולה של עובדי eci נמסר: "אנו נרגשים ומודים לעובדי החברה על ההיענות הגדולה והאמון. אנו מבטיחים לעשות כל מאמץ על מנת להצעיד את יחסי העבודה בחברה למקום ראוי ובטוחים כי ועד חזק - בשיתוף הנהלה מכבדת - יוכלו לעמוד באתגרים הצפויים לחברה בעתיד".