ההסתדרות היא הארגון היציג בחברת שירותי הקרקע QAS

עובדי חברת שירותי הקרקע הפועלת בנתב"ג התארגנו בהסתדרות על רקע רצונם להסדיר את תנאי העסקתם ולשפר את ביטחונם התעסוקתי *** עמיחי סטינגר, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים: "מחמם את הלב לראות עוד ועוד עובדים בוחרים לקחת את גורלם בידם" *** ועד הפעולה: "בטוחים כי בשילוב כוחות - ההנהלה והעובדים כאחד - נמשיך להצעיד את החברה קדימה"

ההסתדרות היא הארגון היציג בקרב כ-600 עובדי חברת QAS (Quality Airport Services). QAS עוסקת במתן שירותי קרקע לחברות תעופה שונות (דלפקי צ'ק אין, שירות לנוסע ועוד), ומשרדיה ממוקמים בנמל התעופה בן גוריון.

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות עמיחי סטינגר, פנה למנכ"ל QAS יוסי רביב וביקש לתאם עמו פגישה ראשונה לשם פתיחת המו"מ להסדרת תנאי ההעסקה בחברה בהסכם קיבוצי. זאת לאחר שבמהלך הלילה מעל ל40% מעובדי החברה חתמו על טפסי ההצטרפות, כאשר לפי החוק נדרשת הסכמתם של לפחות שליש מהעובדים.

עמיחי סטינגר, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, אמר היום: "מחמם את הלב לראות עוד ועוד עובדים הבוחרים לקחת את גורלם בידם, להתאגד ובכך לדאוג לעצמם לתנאי העסקה משופרים ולביטחון תעסוקתי. אנחנו מברכים את עובדי חברת QAS על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות".

מוועד הפעולה נמסר: "אנחנו שמחים ונרגשים מההיענות הגבוהה של עובדי החברה למהלך ההתאגדות. העובדים הם הנכס החשוב ביותר בחברת QAS ואנו בטוחים כי בשילוב כוחות - ההנהלה והעובדים כאחד - נמשיך להצעיד את החברה קדימה".