עובדי דינמיקה סלולר מקבוצת סלקום התאגדו בהסתדרות

העובדים מבקשים לשפר את תנאי העסקתם ולהסדיר את סוגיית עמלות המכירה *** יו"ר איגוד עובדי הסלולר, יקי חלוצי: "המהלך – שינוי חברתי אמיתי" *** ועד הפעולה: "בחרנו לממש את הזכות להתאגדות כדי להיות שותפים מלאים להחלטות הנוגעות לעתידנו" *** מיה יניב, יו"ר ועד עובדי סלקום: "עובדי סלקום נטוויז'ן כבר הוכיחו והיום גם עובדי דינמיקה מוכיחים שהם הכי חזקים ביחד"

כ-300 עובדי רשת החנויות דינמיקה סלולר התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהעובדים חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. כך הודיע הבוקר (ד'), יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי, למנכ"ל סלקום, ניר שטרן, ולמנכ"ל דינמיקה, אלי אדדי.

מהלך ההתארגנות בהסתדרות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי עבודתם, להבטיח את ביטחונם התעסוקתי, ולהסדיר את סוגיית העמלות והיעדים באופן הוגן, שקוף ובדומה לאנשי מכירה בחברות הסלולר הגדולות.

דינמיקה סלולר היא רשת בפרישה ארצית שמציעה מגוון פתרונות תקשורת סלולרית, לרבות מכירה ושירותי תיקונים לטלפונים ניידים, טאבלטים וציוד קצה מתקדם. הרשת, מקבוצת סלקום ישראל, נוסדה לפני כ-22 שנים ומפעילה מרכזי שירות ומכירה הפרושים בכ-50 מוקדים ברחבי הארץ.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי, בירך הבוקר את העובדים ואמר כי: "ההצטרפות של עובדי דינמיקה להסתדרות ולאיגוד עובדי הסלולר, יאפשרו להעצים אותם בשיח מול ההנהלה. זהו שינוי חברתי אמיתי שעוזר לצמצם את הפערים בחברה הישראלית ולהשלים את המהפכה בענף הסלולר. אני קורא להנהלת סלקום ודינמיקה לכבד את רצונם של עובדי דינמיקה להתאגד ולהתחיל במשא ומתן להסכם קיבוצי ללא עיכובים מיותרים״.

מוועד הפעולה של עובדי הרשת נמסר כי: "כולנו עובדים שמסורים להצלחת החברה ובחרנו לממש את הזכות להתאגדות כדי להיות שותפים מלאים להחלטות הנוגעות לעתידנו. אנו מקווים כי ההנהלה תכבד את רצון העובדים ותפעל בהידברות ובשיתוף פעולה על מנת להשיג הסכם קיבוצי שמטיב עם העובדים ומבטיח את איתנות הרשת".

יו"ר ועד עובדי סלקום נטוויז'ן, מיה יניב, אמרה: "אני מברכת את עובדי דינמיקה על הצטרפותם למשפחת העובדים המאוגדים בהסתדרות. אין החלטה מרגשת מההחלטה לקחת אחריות אמיתית על העתיד! עובדי סלקום נטוויז'ן כבר הוכיחו והיום גם עובדי דינמיקה מוכיחים שהם הכי חזקים ביחד!"