נמשך גל ההתאגדויות בענף הביטוח: גם עובדי שלמה התארגנו בהסתדרות

אחרי חברות ענק כמו כלל, מגדל, הפניקס, AIG, מנורה ושירביט – עובדי שלמה ביטוח התאגדו בהסתדרות *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "גם בתחום הביטוח העובדים מבינים את כוחה של העבודה המאורגנת להביא לשינוי" *** ועד הפעולה: "רצוננו הוא ללכת יד ביד עם החברה, הן לטובת המשך שגשוגה והן לטובת הבטחת זכויותינו"

בתום מהלך שנמשך מספר חודשים, הושלמה היום (ה') התארגנות עובדי חברת הביטוח שלמה בהסתדרות. למעלה משליש מהעובדים, כנדרש בחוק, חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג.

 במכתב ששלח לפני זמן קצר מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים עמיחי סטינגר, למנכ"ל שלמה ביטוח אורי אומיד, קרא לו סטינגר להכיר ברצונם של העובדים ולפתוח עם ההסתדרות ועם נציגות העובדים במו"מ כן וענייני. זאת במטרה להגיע להסכמות אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי בין הצדדים. במכתב הוסבר כי מהלך ההתאגדות בהסתדרות, שנמשך כאמור מספר חודשים, הגיע לאור רצונם של עובדי שלמה ביטוח לשפר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

 בחברת הביטוח שלמה, השייכת לקבוצת שלמה - מחברות האחזקות הגדולות במשק, מועסקים כ-140 עובדים. מטה החברה ממוקם בקריית אריה בפתח תקווה.

 עובדי שלמה ביטוח מצטרפים לשאר חברות הביטוח הגדולות בישראל המאוגדות בהסתדרות, בחלקן העובדים כבר נהנים מהסכם קיבוצי המסדיר את תנאי העסקתם. בין החברות ניתן למנות את כלל, מגדל, הפניקס, AIG, מנורה-מבטחים ושירביט.

 יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אמר: "אני מברך את החלטת עובדי שלמה ביטוח להתאגד בהסתדרות ולהיות מעורבים יותר בהליך קבלת ההחלטות בחברה. גל ההתאגדויות בענף הביטוח ממחיש כי עובדים מכל תחומי המשק מבינים את כוחה של העבודה המאורגנת להביא לשינוי".

 מוועד הפעולה נמסר: "בחרנו להתאגד בהסתדרות כי אנו רואים בכך את המפתח לשיפור תנאי ההעסקה שלנו ולהבטחת עתידנו התעסוקתי. אנו קוראים להנהלת החברה להכיר בהתארגנות ולפתוח עמנו בהקדם מו"מ להסכם קיבוצי. רצוננו הוא ללכת יד ביד עם החברה וזאת על מנת ליצור סביבה מפרה ומתגמלת יותר עבור כלל העובדים, מבלי להתפשר על שגשוגה והמשך השירות היעיל והאיכותי שהיא מעניקה ללקוחותיה".