ההסתדרות היא הארגון היציג בחברת ארנסט אנד יאנג

1,800 עובדי EY, הפירמה הגדולה בארץ בתחום ראיית החשבון, השלימו את ההתאגדות בהסתדרות לאחר שלמעלה משליש מהם חתמו על טפסי ההצטרפות *** מכתב הקורא להנהלת החברה להיכנס למו"מ פתוח עם העובדים נשלח ליו"ר הפירמה *** יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "מברך את עובדי ארנסט אנד יאנג שהחליטו להצטרף למשפחת ההסתדרות ולהביא את בשורת ההתאגדות גם לענף ראיית החשבון. אני קורא לעוד ועוד ציבורי עובדים להיות חלק מתנופת ההתאגדות ולהיות שותפים להחלטות הנוגעות לעתידם התעסוקתי" *** ועד הפעולה: "שמחים ומתרגשים מהתמיכה העצומה, מבטיחים לייצג את העובדים נאמנה"

הצלחה להתאגדות הראשונה של ההסתדרות בתחום ראיית החשבון: עובדי חברת EY - ארנסט אנד יאנג ישראל - קוסט פורר גבאי את קסירר התארגנו בשורות ההסתדרות.

עמיחי סטינגר, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, הודיע הבוקר (ה') במכתב ששלח ליו"ר הפירמה רונן בראל כי כ-1,800 עובדי החברה התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהם, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון.

החל מאתמול עשרות עובדים, פעילים בוועד הפעולה ונציגי האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, מציבים דוכנים במטה החברה בתל-אביב, מחלקים עלונים ומקיימים אסיפות הסברה. הליך ההתאגדות מלווה גם באתר ייעודי וקבוצת פייסבוק בהם ניתן מידע לעובדים אודות המהלך.

במכתבו של סטינגר לבראל הודגש כי מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר על רקע רצון העובדים להסדיר ולהבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי, וכי ההסתדרות קוראת להנהלת החברה להיפגש ולהיכנס עמה להליך הידברות ומו"מ פורים וטובים במטרה להגיע להסכמות אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי בין הצדדים.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר היום: "אני מברך את עובדי ארנסט אנד יאנג על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות וגאה בהם על שהחליטו לקחת את עתידם בידיהם ולהביא את בשורת ההתאגדות גם לענף ראיית החשבון. גם הם, כמו עובדים רבים בענפים אחרים, מבינים שעבודה מאורגנת היא הדרך לשפר את מעמדם, להיטיב את תנאיהם ולדאוג לביטחונם התעסוקתי. להנהלת החברה אני קורא להכיר בהתאגדות כחוק ולתאם בהקדם פגישה ראשונה לפתיחת המו"מ על הסדרת תנאי העסקת העובדים בהסכם קיבוצי – שייעשה ברוח טובה ובכוונה כנה להביא להצלחת החברה תוך שביעות רצון עובדיה".

מוועד הפעולה נמסר: "אנו שמחים ומתרגשים מהתמיכה העצומה של עובדי החברה. תוך מספר שעות מאות עובדים הצטרפו וממשיכים להצטרף ולתמוך. אנו מעריכים את האמון הרב שניתן בהתאגדות ומבטיחים לייצג את העובדים נאמנה. אנו פונים להנהלת הפירמה לחבור אלינו ולהתחיל במו"מ להסכם קיבוצי בהקדם. אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה עם ההנהלה יביא לעובדים ביטחון כלכלי ומקצועי ועתיד מצליח יותר בפירמה!"