RRMedia - עובדיה של ענקית המדיה הישראלית התאגדו בהסתדרות

ההסתדרות היא הארגון היציג בחברת RRMedia

עובדיה של ענקית המדיה הישראלית שמפעילה שירותי תקשורת לוויינים בכל העולם ומתמחה בהעברת שידורים חיים לרשתות טלוויזיה ורדיו, התאגדו בהסתדרות *** ועד הפעולה של עובדי RRMedia: " בחרנו להתאגד בהסתדרות כדי להבטיח ביטחון תעסוקתי ולדאוג להסדרת הזכויות שלנו בהסכם קיבוצי".

 

כ-250 עובדי RRMediaהתאגדו בהסתדרות לאחר שלמעלה ממחצית מהעובדים חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג, כך הודיעה ההסתדרות להנהלת החברה. מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, עו"ד חניטל סויסה, הזמינה את מנכ"ל RRMedia, אבי כהן, לתאם פגישה בהקדם ולהיכנס להליך הידברות ומו"מ בין הצדדים, לשם הסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי.

 

חברת RRMedia היא חברה ישראלית אשר מפעילה שירותי תקשורת לוויינים בכל העולם ומספקת שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו. סקירה מיוחדת של מגזין Forbes, דירגה את RRMedia כאחת מעשר החברות שמשנות את תעשיית הטלוויזיה בעולם. החברה שמתמחה בין היתר, בהעברת שידורים חיים, דיווחה לאחרונה על גידול בהכנסותיה שעמדו בשנת 2014 על סך 131.2 מיליון דולר. גובה ההכנסות המדווח משקף צמיחה של כ-8 אחוז בהשוואה לשנה הקודמת. כמו כן, בתחזיות שפרסמה החברה לשנת 2015, RRMedia מצפה לצמיחה בגובה של 3 עד 6 אחוזים נוספים בהכנסות לטווח של 135.2-139.2 מיליון דולר. 

 

מוועד הפעולה של עובדי RRMedia נמסר: "העובדים הם שותפים לדרכה של החברה והמשך מובילותה חשוב לנו. בחרנו להתאגד בהסתדרות כדי להיות מעורבים בהחלטות הנוגעות לעתידנו, להבטיח ביטחון תעסוקתי ולדאוג להסדרת הזכויות שלנו בהסכם קיבוצי".

 

כחלק מהתארגנותם בהסתדרות, עובדי RRMedia ישתייכו לאיגוד המקצועי לעובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק. המצטרפים האחרונים לאיגוד זה היו עובדי חברת הטכנולוגיה קומברס, שהתאגדו בהסתדרות בשבוע שעבר.