עובדי מפעל טורבין ג'ט מקבוצת BTL התאגדו בהסתדרות

כ-300 עובדי חברת טורבין ג'ט מאזור התעשייה תפן החליטו להתארגן ולהקים ועד בהסתדרות *** המפעל נוסד ע"י סטף ורטהיימר ונמכר לחברת פראט אנד ויטני האמריקאית, בדומה למפעל טכנולוגיית להביםBTL  שעובדיו השביתו אתמול את העבודה

 

כ-300 עובדי מפעל טורבין ג'ט מקבוצת BTLהממוקם באזור התעשייה תפן, התאגדו בהסתדרות. אשר שמואלי, יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות, הודיע היום (ב') למנכ"ל טורבין ג'ט חיים לוי, על כך שלמעלה משליש מהעובדים, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג.

 

במכתב הודגש כי מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר על רקע רצון העובדים להסדיר ולהבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי וכי ההסתדרות קוראת להנהלת החברה להיפגש ולהיכנס להליך הידברות ומו"מ בנושאים אלה, במטרה להגיע להסכמות אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי בין הצדדים.

 

מפעל טורבין ג'ט עוסק בייצור להבים עבור תעשיית התעופה. החברה נוסדה על ידי היזם והתעשיין סטף ורטהיימר ונמכרה במאי אשתקד לחברת פראט אנד ויטני האמריקאית. זאת, בדומה למפעל טכנולוגיית להבים שעובדיו השביתו אתמול את העבודה במחאה על מבוי סתום אליו נקלעו הדיונים עם ההנהלה על הסכם קיבוצי.

 

יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות, אשר שמואלי: "אני מברך את העובדים על החלטתם להתאגד בשורות ההסתדרות מתוך הבנה כי באמצעות עבודה מאורגנת הם יוכלו לשפר את תנאי העסקתם. אני קורא להנהלה לשבת עמנו לשולחן הדיונים להידברות ברוח טובה ופתוחה – הן לטובת העובדים והן לטובת המפעל".