עובדי אמדוקס מתאגדים בהסתדרות

נמשך גל ההתאגדות בהיי-טק: אחרי נס טכנולוגיות, סאפ וקומברס, העבודה המאורגנת מגיעה לענקית התוכנה והבילינג הישראלית – אמדוקס *** ועד הפעולה של עובדי אמדוקס: "שמחים על פתיחתו של עידן חדש באמדוקס"

ההסתדרות החלה לארגן בשורותיה את עובדי חברת אמדוקס ישראל. היום (ב') החל השלב הגלוי של ההתארגנות בניסיון לכונן יחסי עבודה קיבוציים בחברה. עשרות עובדים, פעילים בוועד הפעולה ונציגי הסתדרות, הציבו דוכנים במוקדי הפעילות של החברה ברחבי הארץ, חילקו עלונים וקיימו אסיפות הסברה. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם.

 

אמדוקס ישראל, מקבוצת אמדוקס העולמית, מעסיקה בארץ כ-4,600 עובדים -  רובם במרכז הפיתוח ברעננה, ויתר העובדים בסניפים נוספים של החברה בחיפה, בנצרת ובשדרות. אמדוקס היא אחת מחברות ההיי-טק הראשונות והגדולות בישראל ועיקר פעילותה היא בתחומי הבילינג, מערכות מידע ופיתוחים לחברות תקשורת וסלולר מובילות, כגון: at&t, רייזון, סלקום ועוד. בשבוע שעבר אמדוקס הודיעה באופן רשמי על רכישת חטיבת הבילינג של קומברס תמורת 272 מיליון דולר ובמקביל החברה פרסמה דוחות המעידים על מגמה חיובית בתוצאותיה העסקיות.

 

יו"ר האיגוד המקצועי לעובדי הסלולר, ההיי-טק והאינטרנט בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר היום: "אני שמח וגאה על הצטרפותם של עובדי אמדוקס למשפחה המתרחבת של עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק המאוגדים בהסתדרות. אני סמוך ובטוח כי יחד נצליח להגיע להשגים שיטיבו עם העובדים והחברה כאחד".

 

מוועד הפעולה של עובדי אמדוקס נמסר: "אנחנו קבוצה של עובדים ותיקים ומסורים בחברה ואנו שמחים על פתיחתו של עידן חדש באמדוקס. אנו מאמינים כי בעזרת ההתאגדות בהסתדרות ובדיאלוג פתוח וכן עם הנהלת החברה ניתן להגיע למצב בו ביטחונם התעסוקתי ותנאי העבודה של העובדים ישתפרו וזאת בד בבד עם המשך הצלחתה העיסקית של החברה. מכאן אנו מודים לכל עובדי אמדוקס שכבר הצטרפו אלינו ומעודדים את שאר חברינו להצטרף אלינו בהקדם".

.