עובדי תחנות הדלק "טן" התאגדו בהסתדרות

עובדי תחנות הדלק "טן" התאגדו בהסתדרות

כ-450 מתדלקים ומנהלי תחנות בחברת הדלק שבבעלות אליעזר פישמן החליטו להקים ועד כדי להסדיר ולהבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי ***  יו"ר ועד הפעולה: "התחלנו עידן חדש. רק יחד נביא לשיפור תנאי העסקתם של עובדי 'טן' תוך שמירה על שגשוג החברה"

 

ההסתדרות הינה הארגון יציג בקרב כ-450 עובדי חברת הדלק "טן". חניטל סוויסה, מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, הודיעה למנכ"ל החברה ערן וקנין על כך שלמעלה משליש מהעובדים, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג.

 

חברת "טן" הינה בבעלות אליעזר פישמן מאז 1994, ולה עשרות תחנות דלק וחנויות נוחות בפריסה ארצית. במכתב שנשלח להנהלה הודגש כי מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים הן על ידי מנהלי תחנות והן על ידי תדלקים ועובדים נוספים, וזאת בעיקר על רקע רצונם להסדיר ולהבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.

 

במכתב קוראת ההסתדרות להנהלת החברה להיפגש ולהיכנס להליך הידברות ומו"מ עם נציגות העובדים ועם ההסתדרות בנושאים אלה, במטרה להגיע להסכמות אשר יעוגנו בהסכם קיבוצי בין הצדדים.

 

יו"ר ועד הפעולה, עומר כהן, אמר: "התחלנו עידן חדש ב'טן'. אני מקווה שהנהלת החברה תשכיל להיכנס איתנו למו"מ להסכם קיבוצי בהקדם על מנת ללכת לדרך חדשה של שיתוף פעולה והידברות. רק יחד נביא לשיפור תנאי העסקתם של עובדי תחנות הדלק תוך שמירה על שגשוג החברה".