עובדי המועצה המקומית סביון הקימו ועד פעולה והתאגדו בהסתדרות

עובדי המועצה הקימו ועד פעולה והתאגדו על מנת להבטיח את ביטחונם התעסוקתי *** יו"ר ההסתדרות גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה: "אני קורא לראש המועצה מוטי לנדאו להכיר בהתאגדות כחוק ולפתוח במשא ומתן עם העובדים לשם הסדרת תנאי העסקתם בהסכם הקיבוצי".

 

עובדי המועצה המקומית סביון הקימו ועד פעולה והתארגנו במסגרת ההסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהם כבר חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. הודעה רשמית על ההתאגדות הועברה הבוקר (א') מיו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה, לראש המועצה המקומית סביון - מוטי לנדאו.

בפנייה שנמסרה לראש המועצה, ההסתדרות קראה לתאם פגישה בין הצדדים על מנת להגיע להסכמות באשר לתנאי ההעסקה של העובדים ולעגן את הדברים בהסכם קיבוצי.

סביון שנוסדה לפני 64 שנים, הפכה למועצה מקומית בשנת 1978. ב-2003, הוחלט על איחוד רשויות וצורף למועצה גם היישוב גני יהודה. על פי נתוני הלמ"ס היום מתגוררים במועצה המקומית כ-3.5 אלף תושבים.

עופר חתוכה, יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, אמר היום: "אני מברך את עובדי המועצה המקומית סביון על בחירתם להתארגן בהסתדרות.  חופש ההתאגדות הוא אחת מזכויות היסוד בדמוקרטיה ואני רואה בכך בסיס חיוני ליצירת חברה שוויונית יותר. אני קורא לראש המועצה מוטי לנדאו להכיר בהתאגדות כחוק ולפתוח במשא ומתן עם העובדים לשם הסדרת תנאי העסקתם בהסכם הקיבוצי".

מוועד הפעולה של עובדי המועצה נמסר: "בחרנו להתאגד כי אנו רואים בכך את המפתח לשיפור תנאי ההעסקה של העובדים ולהבטחת הביטחון התעסוקתי. אנו מקווים כי הנהלת המועצה בראשות מוטי לנדאו, תכבד את רצון העובדים ותפעל לקדם שיתוף פעולה בין הצדדים לגיבוש ההסכם הקיבוצי".