עכשיו ב-TikTok של ההסתדרות - כל הזכויות שלכם בחגי תשרי

עכשיו ב-TikTok של ההסתדרות - כל הזכויות שלכם במהלך חגי תשרי

האם אני זכאית לקבל שי לחג בתקופת הלידה? מה קורה אם המעסיק הודיע על חופשה מרוכזת בחוה"מ סוכות אבל לא נותרו לי ימי חופשה? והאם צריך לשלם מס על התלושים לחג? הכנו לכם סדרת סרטונים שייעשו לכם סדר בזכויות שלכם

לכבוד חגי תשרי יצאנו בפרוייקט מיוחד של סדרת סרטוני טיקטוק בהם אנו עושים לכם סדר בכל הזכויות שלכם בעבודה במהלך תקופת החגים. מטרת המהלך, שיצא לפועל בזכות שיתוף פעולה בין אגף ההסברה, הדוברות והפרסום בהסתדרות לבין הלשכה המשפטית לאיגוד מקצועי בהסתדרות, היא לתת מענה לשאלות שעולות בעקבות אופי העבודה המיוחד במהלך ימים אלו.

בין הנושאים שנעסוק בהם: מי זכאי לקבל שי לחג והאם הוא מחוייב במס? כמה שעות עובדים בערב החג? כיצד מחשבים ימי מחלה במהלך החגים? והאם חול המועד נחשב יום עבודה רגיל? 

את כל התשובות לשאלות האלו ועוד תוכלו למצוא בסרטונים, ונזכיר שניתן לפנות בכל שאלה למוקד המידע והשירות של ההסתדרות במספר 2383*

אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ב-TikTok ולהישאר מעודכנים בזכויות שלכם.

המידע באתר/ האפליקציה של ההסתדרות הוא מידע כללי ואינו מידע מחייב. הזכויות המחייבות נקבעות על-פי חוק, תקנות ופסיקות בתי המשפט. השימוש במידע המופיע באתר / אפליקציה אינו תחליף לקבלת ייעוץ או טיפול משפטי, מקצועי או אחר והסתמכות על האמור בו היא באחריות המשתמש/ת בלבד - יש לעיין בתקנון ותנאי השימוש באתר/אפליקציה.

צילום מסך מסרטוני הקמפייןצילום מסך מסרטוני הקמפיין

צילום מסך מסרטוני הקמפייןצילום מסך מסרטוני הקמפיין