עובדי אגד מפגינים נגד הנהלת החברה

 עובדי אגד מפגינים נגד הנהלת החברה

בשעה זו מפגינים מאות עובדי אגד מול משרדי קרן קיסטון שמחזיקה בבעלות על החברה. הם קוראים לבעלי החברה שלא להתעלם מהעובדים – שאחראים לרווחיות האדירה של אגד. יו"ר ועד העובדים קובי ואחניש: "לא ייתכן שהעובדים – שהם ליבת העשייה של אגד, גם כעת בזמן מלחמה, יישארו מאחור"

 

"העובדים לא שקופים": מאות נהגי ועובדי חברת אגד מפגינים כעת (ב') מול משרדי קרן קיסטון בגבעתיים, המחזיקה בבעלות חברת ההיסעים וקוראים להנהלה לתת ביטוי לתרומתם המכרעת להצלחת החברה. ההפגנה מגיעה בהמשך להפגנת האזהרה של מועצת עובדי אגד שהתקיימה בשבוע שעבר, בצל ההודעה על חלוקת דיבידנדים בסכומי עתק, וההתעלמות מחלקם של העובדים בעניין, זאת במקביל לכך שהעובדים ממשיכים לעבוד בתפוקה מלאה בצל המלחמה – בצפון ובדרום. המפגינים נושאים שלטים שעליהם נכתב בין היתר "התחנה הבאה – כסף לעובדים", וקראו למנכ"ל גלעד ריקלין להיעתר לפניות שלהם ולקיים מו"מ בנוגע לסוגיה.

 

יו"ר מועצת העובדים של אגד קובי ואחניש: "באנו לפה למשרדי קיסטון כדי לדרוש צדק. אנחנו עובדים מסורים שאוהבים את החברה, ולראייה התנהלנו באחריות כדי לא לפגוע לא באגד ולא בנוסעים. עם זאת, לא ייתכן שכולם ייהנו מרווחיות החברה והעובדים – שהם ליבת העשייה, גם כעת, בזמן מלחמה, יישארו מאחור".

 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה והנמלים עו"ד אייל ידין: "במשך חודשים ארוכים נהגנו באחריות ובמתינות. אבל הגיע הרגע שבעלי אגד, שגורפים רווחים אדירים, יזכרו את עובדיהם. העובדים לא שקופים, העובדים לא אחרונים בתור. בשנים הקשות של החברה העובדים היו הראשונים להדק את החגורה, הם לא יישארו בסוף התור כשבאות השנים הטובות".

הפגנת עובדי אגד, היוםהפגנת עובדי אגד, היום

הפגנת עובדי אגד, היום

הפגנת עובדי אגד, היום