צפו בסרטון סיכום תוכנית "מנהיגות העתיד"

צפו בסרטון סיכום תוכנית "מנהיגות העתיד"

"מנהיגות העתיד" היא תוכנית לפיתוח עתודה ניהולית בכירה של נשים, מבית "לומדים ומתקדמים" ונעמת

מפגש הסיכום של תוכנית "מנהיגוֹת העתיד" מבית ההסתדרות, נערך לאחרונה במרכז "משנות" - מרכז נעמת לשוויון מגדרי בירושלים. כל אחת מ-25 בוגרות התוכנית הציגה נאום מסכם וקיבלה תעודה מיו"ר נעמת חגית פאר ומסמנכ"לית הדרכה והשכלה בהסתדרות מירי שטח.

"מנהיגוֹת העתיד" היא תוכנית לפיתוח עתודה ניהולית בכירה בקרב נשים. היא פרי שיתוף פעולה של "לומדים ומתקדמים", מערך ההשכלה מבית ההסתדרות, נעמת - תנועת הנשים של ישראל, יחד עם הקריה האקדמית אונו ומרצות מובילות בתחום.

את התוכנית מנהלות מטעם ההסתדרות ונעמת: נירית ויטמן, מנהלת הדרכה בתוכנית "לומדים ומתקדמים" ומיכל סרברניק, מנהלת מטה נעמת. מי שהנחתה וליוותה את המשתתפות היא שני פרץ-קריב, מרצה בכירה ומנטורית, מומחית בתחומי מנהיגות.

בקורס השתתפו 25 נשים בתחומי עיסוק שונים, בעלות ניסיון ניהולי בדרגי ביניים או ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים, כולן חברות הסתדרות וחלקן ראשות ועדים במקומות העבודה. בין היתר, עסקה התוכנית בשכלול כלים מקצועיים וניהוליים, מיומנות משא ומתן ויצירת נטוורקינג.

קורסים נוספים של תוכנית "מנהיגוֹת העתיד" מתוכננים להיפתח בירושלים ובחיפה בסוף שנת 2024. ניתן לעקוב אחר מגוון הקורסים של מערך "לומדים ומתקדמים" כאן.

מפגש הסיכום של תוכנית "מנהיגות העתיד" שנערך בירושליםמפגש הסיכום של תוכנית "מנהיגות העתיד" שנערך בירושלים

מפגש הסיכום של תוכנית "מנהיגות העתיד" שנערך בירושליםמפגש הסיכום של תוכנית "מנהיגות העתיד" שנערך בירושלים