שמות הזוכים שהשתתפו בתחרות - שבוע התזונה של עובדים בריא

שמות הזוכים שהשתתפו בתחרות - שבוע התזונה של עובדים בריא

הזוכים בתחרות שבוע התזונה של עובדים בריא, יקבלו ללא עלות, תוכנית של "דיאט אנג'ל" שתעניק להם ליווי אישי של דיאטנית מוסמכת על בסיס יומי באונליין

סיפורה של יעל זמיר:

בחודש האחרון התחלתי שינוי בתזונה שלי, אני שנה וחצי אחרי לידה וממש רוצה לחזור לעצמי, להרגיש טוב עם הגוף שלי ולהרגיש קלה ומלאת כוח ומוטיבציה.

נורא קשה לי להתאים לעצמי תפריט ולכן אני ממש רוצה ליווי שיעזור לי להצליח, כי לבד מאוד קשה לי. אני יודעת שכאשר אני אוכל בריא ויעזרו לי אני ארגיש טוב והביטחון העצמי שלי ישתפר מה שיעזור לי גם להיות אמא טובה יותר.

 

סיפורה של יאנה ויסבורג:

לפני כשלוש שנים ילדתי את בני הבכור שאובחן על הרצף כשהיה בן שנה וקצת. ההיריון גרם לי לעלות מעל 20 ק״ג, שלא ידעתי הרבה זמן איך להוריד. הבן שלי מאוד בררן באוכל ומלבד פחמימות (בעיקר פסטה) לא היה אוכל כלום. הירק היחידי שהיה מסכים לאכול היה עגבנייה שהיה צורך בצורת קטשופ. ניסיתי לשכנע אותו באינספור דרכים לצרוך חלבון, וירקות וכלום לא עזר. ואז הבנתי שמה שיכול לעזור לו זה רק דוגמא אישית מאמא.

את השינוי שלו עשיתי דרך עצמי, וכשהוא ראה אותי אוכלת מאכלים בריאים זה חלחל גם אליו. הצלחתי לעזור לילד שלי ועל הדרך עזרתי לעצמי. היום שנינו אוכלים בצורה מגוונת הרבה יותר הוא אוכל חביתה, דגים ובשר מה שפעם יכולתי רק לחלום.

הייתי רוצה להמשיך את התהליך האישי שלי והפעם שמישהו ילווה גם אותי וייתן לי את התמיכה והידע הדרוש. תודה.

שבוע התזונה של עובדים בריאשבוע התזונה של עובדים בריא