עו"ד גיל בר-טל נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר הסתדרות המעוף

עו"ד גיל בר-טל נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר הסתדרות המעו"ף

בוועידת הסתדרות המעו"ף ה-19 שנערכה הבוקר (ה') בתל-אביב, יו"ר הסתדרות המעוף, עו"ד גיל בר- טל נבחר לכהונה נוספת

בוועידת המעו"ף ה-19 שנערכה היום בתל-אביב, בחרו צירי הוועידה בעו"ד גיל בר-טל לקדנציה נוספת בראשות הסתדרות המעו"ף ואישרו את בחירת המוסדות המכהנים. בנוסף, נבחרו 101 חברי מרכז הסתדרות המעו"ף.

באירוע שנערך במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וכל הנהגת הארגון, שודר מסר מיוחד מנשיא המדינה יצחק הרצוג. הרצוג שבירך את בר-טל על האמון המחודש שזכה מצד העובדים, התייחס בין היתר, לחשיבות ההשקעה במשרתי הציבור: "העוצמה שלנו כמדינה וכחברה, והיכולת שלנו לפתח את הכלכלה, נשענות על היתרון המשמעותי ביותר שיש לנו - ההון האנושי הישראלי", אמר הנשיא. "העובדים שלנו ממלאים בימים אלה את שליחותם בשירות הציבורי על כל היבטיו, והם אלו שמבטיחים את המשכה של העשייה הממלכתית, את הרציפות שלה ואת התפקוד של המדינה". הנשיא הוסיף כי החודשים שחלפו מאז פרוץ המלחמה הזכירו עובדה חשובה ויסודית: "את עוצמתה של היכולת שלנו להתלכד למען מטרה שגדולה מכולנו. בחודשים אלו היינו עדים ליוזמות מרשימות של ציבור העובדים וארגוני העובדים, ואני מודה על כך לכולכם".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, שנאם במעמד האירוע אמר: "הוועידה הזו מרגשת אותי באופן אישי. כמי שזכה בכבוד להוביל את הסתדרות המעו"ף, אני שמח לראות אותה בגדולתה ובשיא המקצועיות שלה. זה מסמל עבורי את ההצלחה של הגוף הזה שגדל והתחזק משמעותית". בר-דוד בירך את עו"ד בר-טל על בחירתו לכהונה נוספת והוסיף: "לפני חמש שנים נכנסת לתפקיד לא פשוט בתקופה הכי מסובכת במשק ועשית אותו בצורה מופלאה. אתה מבין מה הטפל ומה העיקר וממשיך להוביל תהליכים לתפארת".

יו"ר ההסתדרות התייחס בדבריו להישגי הסתדרות המעו"ף, תוך דגש על האתגרים שהביאה עמה השנה האחרונה: "העובדים צריכים ללכת עם ראש זקוף. בביקורים שערכתי בבתי החולים, במערך הכיבוי וההצלה ובמפעלי התעשייה - ראיתי את הוועדים ואת ראשיהם מתפקדים במקצועיות מדהימה. יחד, אנחנו חותמים הסכמים בתקופות מטורפות ועושים דברים שלא חשבנו שאפשר לעשות. הובלנו רפורמות משמעותיות במשק כמו ברכבת, בחברת חשמל, רפורמת תומכות החינוך (הסייעות), קיצרנו את שבוע העבודה והמשכנו לפעול למען הבטחת האיזון הראוי בין עבודה לבין חיי משפחה ופנאי. אנחנו יודעים לתת פתרונות. ידי ההסתדרות כולה, וכמובן ידיה של הסתדרות המעו"ף מושטות תמיד לדיאלוג בין הצדדים למערכת יחסי העבודה. אנו קוראים גם לשותפינו לנהוג כך ולנסות לפתור את חילוקי הדעות בדרך של משא ומתן".

בסיכום דבריו, פנה יו"ר ההסתדרות לכל באי הוועידה וקרא להם להמשיך להוביל את העשייה "בהצלחה, באחריות ובמנהיגות. זו הדרך ונעשה אותה בצורה הכי טובה שאפשר. בואו נזיז הרים יחד ונלכד את מדינת ישראל".

מיד לאחר בחירתו לכהונה נוספת כיו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל הודה באופן אישי ליו"ר ההסתדרות וביקש לברך את כל השותפים לדרך: "תודה לצירות ולצירים, לראשי הוועדים, המרחבים, על הגעתכם לוועידה ועל המשך התמיכה והאמון.

"אבקש להודות לעובדות ולעובדים, ראשי ומנהלי החטיבות ולצוות המנהלי. כל אחד מומחה בתחומו וכולנו יחד חוד חנית. ועדי העובדים, מנהיגי העובדים במקומות העבודה, מציבים בפנינו אתגרים והופכים להגשמה את המקצועיות שלנו. תודה לכם".

עו"ד בר-טל הוסיף: "אני מחויב לכם - מחויב להציג דוגמה אישית, לשמור על ערכי השוויון, להיות גמיש ומכיל, לראות את העתיד ולהתכונן אליו, לגבש פתרונות מהירים ויעילים כדי לחתום על הסכמים טובים, שישמרו על הזכויות שלכם. יש לנו אנשים מצוינים ואת מערך הכוחות החזק ביותר להביא את כולנו למקום טוב יותר".

בוועידה, שנערכת אחת לחמש שנים, השתתפו חברי הנהגת ההסתדרות, ראשי מרחבים ואיגודים מקצועיים ונציגי עובדים ממאות מקומות עבודה, שעובדיהם מאוגדים בהסתדרות ומשתייכים להסתדרות המעו"ף, בהם הרשויות המקומיות, המוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, חברות הביטוח, המוסדות הלאומיים, מד"א, קק"ל, מערך הכיבוי וההצלה.

עוד השתתפו בוועידה: מנכ"ל ההסתדרות דודו בצלאל; מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב; סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; יו"ר ועדת הבחירות עו"ד חנה שניצר-רהב; מנכ"ל הסתדרות המעוף עמיחי סטינגר; מנכ"לית שחר-און הילה קניסטר בר-דוד; בכירי ההסתדרות, ועדי עובדים, ראשי איגודים מקצועיים וראשי מרחבי ההסתדרות מכל רחבי הארץ.

ארנון בר-דוד ועו"ד גיל בר-טל. באדיבות הסתדרות המעוףארנון בר-דוד ועו"ד גיל בר-טל. באדיבות הסתדרות המעוף

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. באדיבות הסתדרות המעוףיו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. באדיבות הסתדרות המעוף

יו"ר הסתדרות המעוף, עו"ד גיל בר-טל. באדיבות הסתדרות המעוףיו"ר הסתדרות המעוף, עו"ד גיל בר-טל. באדיבות הסתדרות המעוף

באדיבות הסתדרות המעוףבאדיבות הסתדרות המעוף