הסכם לעובדי אלקטרה פאוור

הסכם לעובדי אלקטרה פאוור

במסגרת ההסכם שנחתם למאות עובדי החברה (לשעבר סופר גז): העלאת שכר, קידום מקצועי ושכר מינימום מפעלי

 

ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת אלקטרה פאוור (לשעבר סופר גז), חתמו כעת (ב') על הסכם קיבוצי בחברה. ההסכם, שיחול על כ-220 העובדים ויהיה בתוקף ארבע שנים וחצי, מעניק בין היתר תוספת שכר ממוצעת של כ-12.5% לתקופה, שתי עמותות לקידום מקצועי לכלל העובדים ומענקי התמדה. כמו כן הוחלט על שכר מינימום מפעלי.

 

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל בירך: "אנחנו מודים להנהלה על הרצון הטוב להגיע להסכם גם בתקופה קשה של חוסר ודאות, ועל ההתנהלות המכבדת שראתה את טובת העובדים לנגד עיניה. ברכות הצלחה לעובדים, לנציגותם ולחברת אלקטרה פאוור".

 

מנכ"ל אלקטרה פאוור חן מלמד אמר: "עבורנו, באלקטרה פאוור, העובדים הם תמיד בראש סדר העדיפויות – כמשאב חשוב ביותר בחברה. במהלך המו"מ על הסכם זה הרגשתי שכל ויתור לכאורה שהחברה עושה למען העובדים הוא כלל לא ויתור אלא הישג, שכן כל צעד שמעניק לעובדים ביטחון, תמרוץ וסיפוק – מחזק את החברה. אלקטרה פאוור גאה בעובדיה ושמחה לחבק אותם, על אחת כמה וכמה בימים שבהם חלקם נדרשים להתגייס למילואים ורבים אחרים נאלצים להתמודד עם השלכות המלחמה".

 

ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף עו"ד אסף אדר, שהוביל את המו"מ, הוסיף: "אני מברך על הסכם חדשני ופורץ דרך. המדינה כולה מצויה במציאות קשה, ועם כל זאת, מצאנו את הדרך לגבש הסכם משמעותי, שיש בו כדי לשפר ולקדם את העובדים, את תנאי העסקתם ואת שכרם. כולנו מייחלים לימים טובים יותר ולשובם של החטופים".

 

השתתפו במו"מ: יו״ר ועד עובדי אלקטרה פאוור איליה ברקמן יו"ר ועד עובדי חברת אשכולות גבריאל רובין וחברי הוועד. מצד החברה: סמנכ"לית משאבי אנוש רעות מגן, היועצים אבי ניסנקורן ואיריס ורדי, ועוה״ד יעל שילוני, ועו"ד אסף ברנזון ונעמי לאופר-בן ארי ממשרד גולדפרב גרוס זליגמן.

חתימת ההסכםחתימת ההסכם