ישיבת דירקטוריון הפועל נערכה בנוכחות שר התרבות והספורט ויו"ר ההסתדרות

ישיבת דירקטוריון הפועל נערכה בנוכחות שר התרבות והספורט ויו"ר ההסתדרות

הישיבה נערכה בבית ההסתדרות בת"א. יו"ר ההסתדרות בר-דוד אמר לשר זוהר: "אנו מבקשים ומאמינים שתמשיך לדאוג לספורט ולתרבות"

ישיבת דירקטוריון מרכז הפועל התקיימה היום בבית ההסתדרות בתל אביב, בנוכחות שר התרבות והספורט מיקי זוהר ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. את הישיבה הובילו יו"ר דירקטוריון הפועל, פרוספר בן חמו והמנכ"לית עו"ד כנרת צדף, אשר הציגו את פעילות המרכז ואת התוכניות לשנה הקרובה.  

מרכז הפועל הוקם ע"י ההסתדרות וכולל מאות סניפים של פעילויות ספורט ברחבי הארץ. המרכז שותף ותומך באירועי ספורט עממי כמו: מרתונים, תחרויות אופניים, צעדות, משחים וטריאתלונים. כמו כן, הוא תומך בעמותות הספורט למקומות עבודה ובתחרויות הספורטיאדות והמחוזיאדות המתקיימות מדי שנה. למרכז הפועל תחומי פעילות רבים נוספים, בין היתר גם בקרב ספורטאים עם מוגבלויות.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, אמר: "ההסתדרות בעיני היא גוף חשוב שמבטיח זכויות עובדים ויש לכך משמעות גדולה בעיני. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות, על שיתוף הפעולה ועל הסיוע למרכז הפועל. תמיד האמנתי בשיתופי פעולה בין השטח, הציבור והמשרד. החיבור שלי למרכזי הספורט הוא לא רק כ-שר, אלא גם כמי שאוהב ספורט וניהל ספורט בעבר. כנרת ופרוספר עושים עבודה מדהימה, הפועל מתחילה לצמוח וצריך להמשיך ולהעצים את הגוף הזה. בניגוד לשרים בעבר, שאולי סברו שצריך לסגור את מרכזי הספורט, אני חשבתי ההפך, שצריך להגדיל את תקציב ולחזק את המרכזים כזרוע ביצועית של המשרד".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, פנה לשר זוהר ואמר: "אנו מעריכים ומכבדים את הפעילות שלך ואת הרוח החיובית שאתה מביא לתפקיד. ההבנה שלך לגבי חשיבות הספורט, לרבות הספורט העממי והליגה למקומות עבודה - משמעותית מאוד. דירקטוריון הפועל בראשות פרוספר בן חמו והמנכ"לית עו"ד כנרת צדף, התכנס כאן כדי להודות לך. אנו מבקשים ומאמינים שתמשיך לדאוג לספורט ולתרבות".

יו"ר דירקטוריון הפועל, פרוספר בן חמו, אמר: "יושבים פה חברי דירקטוריון מרכז הפועל ועובדי מרכז הפועל. הספורט הוא של כולם. בספורט אין ימין ואין שמאל - יש רק ספורט מקצועי-תחרותי, אתגרי ועממי-קהילתי, והעזרה של שר הספורט היא להצלחה של כולם. הספורט במרכז הפועל נמצא בתנופה אדירה. ההסתדרות של היום דוחפת ומקדמת אותנו, ואנו ניתן את כל מה שצריך לטובת הספורט בפריפריה ובמרכז, במרכזים ובאיגודים, לילדים ולמבוגרים".

מנכ"לית מרכז הפועל, עו"ד כנרת צדף, אמרה: "הישיבה הזאת היא הזדמנות לומר תודה לחברי הדירקטוריון ולעובדים. המקום הזה - בית ההסתדרות – הוא הבית האבא והאמא שלנו. כך אנו מרגישים. הזיקה להסתדרות היא בעיקר בספורט העממי, כאשר 50% מפעילות מרכז הפועל היא ספורט קהילתי".

משתתפי הישיבה שנערכה היום משתתפי הישיבה שנערכה היום

יו"ר דירקטוריון הפועל מעניק חולצה ליו"ר ההסתדרותיו"ר דירקטוריון הפועל מעניק חולצה ליו"ר ההסתדרות

ישיבת דירקטוריון הפועל, היוםישיבת דירקטוריון הפועל, היום