סכסוך עבודה בשלטון המקומי בעקבות פגיעה בתומכות החינוך

סכסוך עבודה בשלטון המקומי בעקבות פגיעה בתומכות החינוך

ההסתדרות הכריזה על המהלך לאור הפחתות בשכרן של תומכות החינוך (סייעות) ברשויות שונות ופגיעה בתמריץ אי-ההיעדרות. יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "רשויות מקומיות עושות שימוש לרעה בתמריץ אי-ההיעדרות והן מונעות מתומכות החינוך תשלום מלא של התמריץ במטרה 'להתחשבן איתן'. ההסתדרות נחושה להגן על זכויות העובדות הללו"

 

 

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בשלטון המקומי, שיחול על עשרות אלפי תומכות החינוך (סייעות) בגני הילדים ובבתי הספר. ההודעה מגיעה בעקבות הפחתות חד-צדדיות ובחוסר תום-לב בשכרן של תומכות החינוך ופגיעה בתמריץ אי-ההיעדרות. יצוין כי כל הפניות מצד ההסתדרות לרשויות ולמרכז השלטון המקומי לא נענו, ולפיכך לא נותר אלא להכריז על סכסוך עבודה.

 

ככל שלא יהיו הבנות עם נציגות העובדים, יחולו בתום שבועיים מהיום (20.2.24) צעדים ארגוניים ברשויות אשר אינן שומרות על זכויות העובדות ופוגעות בתמריץ.

 

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "לצערי, רשויות מקומיות עושות שימוש לרעה בתמריץ אי-ההיעדרות והן מונעות מתומכות החינוך תשלום מלא של התמריץ במטרה 'להתחשבן איתן'. מטרת התמריץ הייתה עידוד והנעת עובדים, לא ניתן להנהלות לעשות שימוש לרעה בכספן של העובדות. אנחנו נחושים להגן על זכויות העובדות הללו".

 

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק