הנהגת ההסתדרות התכנסה לישיבה מיוחדת במרכז נעמת בירושלים

הנהגת ההסתדרות התכנסה לישיבה מיוחדת במרכז נעמת בירושלים

הישיבה הראשונה של הנהגת ההסתדרות לשנת 2024 התקיימה במרכז "משנות" של ארגון נעמת להעצמה נשית במעמד יו"ר נעמת חגית פאר וראש עיריית ירושלים משה ליאון

 

ישיבת הנהגת ההסתדרות נערכה הבוקר (ג') ב"משנות" - מרכז נעמת לשוויון מגדרי בבית הארגון בירושלים, במעמד ראש העירייה משה ליאון ויו"ר נעמת חגית פאר. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד סייר במרכז הייחודי והתרשם מהעשייה: "אנחנו נמצאים במקום מקסים שמביא המון כבוד לנעמת, הארגון הגדול והחשוב ביותר למען הנשים בישראל. מגיע לכן כל הכבוד על העשייה הברוכה וההישגים הרבים". בדבריו התייחס יו"ר ההסתדרות גם ליוזמת "עוצרים ומזדהים" שתתקיים ביום ראשון 14.1 בשעה 11:00 בקריאה לשחרור החטופים.

המארחת, יו"ר נעמת חגית פאר אמרה: "ברוכות וברוכים הבאים למקום הייחודי והיצירתי הזה. אני רוצה להודות לצוות נעמת במרחב ירושלים, שעושה פה עבודה מדהימה. הגיעו לכאן כבר יותר ממאה קבוצות לחוויה אינטראקטיבית שבמרכזה העצמת האישה. אני קוראת לכם מכאן חברי הנהגה יקרים תבואו לכאן, תביאו עובדות ועובדים ותצאו מכאן נשכרים".

ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "אני עומד נרגש להיות כאן. אני מציע שפעם בשנה תקיימו את ישיבת הנהגת ההסתדרות בעיר, זה יהיה כבוד לארח אתכם. כראש העירייה אני מרגיש שיש פה שיתוף פעולה נהדר עם ההסתדרות והוועדים. במצב כזה מה שנותר הוא להתכנס באווירה טובה למשא ומתן ולחתום על הסכמים. כל עובד צריך לקבל את הכבוד הראוי לו ואני דוגל בכך. ללא העובדים אין סיכוי לקדם נושאים בעיר וביחד אנחנו נרתמים לכל המשימות שלנו".

במהלך הישיבה סקר דובר צה"ל לתקשורת העולמית סא"ל במילואים פיטר לרנר את עבודתו מול גופי התקשורת בעולם במהלך המלחמה. לרנר, המשמש כמנכ"ל האגף לקשרים בינלאומיים בהסתדרות, ומגויס לצה"ל החל מהשבעה באוקטובר.

יו"ר ההסתדרות ויו"ר נעמת בישיבת הנהגת ההסתדרות בירושליםיו"ר ההסתדרות ויו"ר נעמת בישיבת הנהגת ההסתדרות בירושלים