יו"ר ההסתדרות סייר במרחב העמקים: "אני מרגיש פה את הציונות, החברות והמקצועיות"

יו"ר ההסתדרות סייר במרחב העמקים: "אני מרגיש פה את הציונות, החברות והמקצועיות"

במהלך הסיור ביקרו ארנון בר-דוד וצוותו במחנה הרדוף ובמועצה אזורית בוסתן אל מרג'. יו"ר ההסתדרות נפגש עם ועדי עובדים בעפולה ובבית שאן ושמע מהם על עבודתם בצל הלחימה. יו"ר ההסתדרות: "השותפות וההתגייסות לטובת החברה הישראלית, הצבא והמפונים מחממת את הלב"

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו היום (ה') סיור במרחב העמקים. במהלך הסיור אותו הובילה יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות כנרת נחמן-שלו, ביקרו יו"ר ההסתדרות וצוותו במחנה הרדוף (מצל"ח), שם הם קיבלו סקירה אודות הפעילות המבצעית השוטפת של הבסיס ותמיכתו בגזרה הצפונית והדרומית. כמו כן, נפגש יו"ר ההסתדרות עם אזרחים עובדי צה"ל העובדים בבסיס. הוא הודה להם על העבודה האדירה שהם עושים מתחילת הלחימה: "אתם ההוכחה שבמקום שבו יש אע"צ  - העבודה עם צה"ל היא הרבה יותר טובה". 

משם המשיכו יו"ר ההסתדרות וצוותו לביקור במועצה אזורית בוסתן אל מרג'. שם נפגשו עם יו"ר המועצה עבאד אל-כרים זועבי, ועם יו"ר ועד העובדים במועצה עלי זועבי. יו"ר המועצה סקר בפניהם את מצב המועצה והעובדים. הוא הדגיש את שיתוף הפעולה המעולה עם המרחב בראשות כנרת נחמן-שלו, ואת ההירתמות של העובדים ותושבי המועצה לחיילים ולמפונים בתקופת המלחמה.  יו"ר ההסתדרות הודה להם על האירוח החם: "אני מאוד שמח על שיתוף הפעולה ההדוק עם המרחב. השותפות וההתגייסות שלכם לטובת החברה הישראלית, הצבא והמפונים מחממת את הלב. אתם דוגמא לכך שכמו בהסתדרות גם במדינה - כלל המגזרים צריכים ויכולים לעבוד יחד. אנחנו ניתן משאבים כדי שהשותפות הזאת תתהדק. תודה לכם".

בהמשך, יו"ר ההסתדרות וצוותו סיירו בעפולה, שם ביקרו במכבסת "תל בר", הנותנת שירותי כביסה לכל בתי החולים של קופת החולים "כללית". מנהלת המכבסה - תמי בן רון וועד העובדים במכבסה, שיתפו על עבודתם המאומצת מתחילת הלחימה, ועל מאמצם לספק שירות מקצועי לכלל בתי החולים, בעיקר בימים אלו.

עם סיום הסיור, ביקרו בר-דוד וצוותו במחסנים הלוגיסטיים שהוקמו ביוזמת מרחב העמקים, לעת המלחמה. במחסנים אלו מאוחסנים ציוד ומזון שמחולקים למפונים האזור ולחיילים ולחיילות הנמצאים בשטחי הלחימה. יו"ר ההסתדרות הודה לעובדי המרחב על תפעול המחסנים: "הוכחתם שאתם אחד המרחבים המובילים. בניתם מארג שלם ונתתם הרגשה שההסתדרות נמצאת בכל מקום. אתם שותפים למשהו גדול שנעשה פה, מהפכה של ממש. אני מרגיש פה את הציונות, החברות והמקצועיות. שמח על רוח העשייה שלכם, כל הכבוד". 

בסיור השתתפו: מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל ויו"ר מרחב העמקים בהסתדרות כנרת נחמן-שלו.

יו"ר ההסתדרות וצצות בביקור בבסיס מצל"חיו"ר ההסתדרות וצצות בביקור בבסיס מצל"ח

יו"ר ההסתדרות וצצות בביקור בבסיס מצל"חיו"ר ההסתדרות וצצות בביקור בבסיס מצל"ח

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר מרחב העמקים כנרת נחמן-שלויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר מרחב העמקים כנרת נחמן-שלו

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר מועצה אזורית בוסתן אל מרג' עבאד אל-כרים זועבייו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר מועצה אזורית בוסתן אל מרג' עבאד אל-כרים זועבי

יו"ר ההסתדרות וצוותו בביקור במכבסת "תל בר"יו"ר ההסתדרות וצוותו בביקור במכבסת "תל בר"

יו"ר ההסתדרות וצוותו בביקור במכבסת "תל בר"יו"ר ההסתדרות וצוותו בביקור במכבסת "תל בר"

יו"ר ההסתדרות וצוותו בביקור במחסני החירוםיו"ר ההסתדרות וצוותו בביקור במחסני החירום