יו"ר ההסתדרות בפגישה עם בכירי משרד הביטחון והוועדים: "מדובר במצוינות במגזר הציבורי"

יו"ר ההסתדרות בפגישה עם בכירי משרד הביטחון והוועדים: "מדובר במצוינות במגזר הציבורי"

במהלך הביקור שנערך בבסיס הקריה בתל אביב הציגו אנשי המשרד את תפקוד המערכת, האתגרים ואת המסקנות הראשוניות מ-40 ימי המלחמה *** יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "יש פה הון אנושי נדיר, מודה לכם על ההירתמות המוחלטת מאותה שבת ארורה ועד עתה. יש לנו מדינה עם משק חזק, ובכוחות משולבים נמגר את הרוע"

יו"ר ההסתדרות קיים הבוקר (ה') ביקור עבודה במשרד הביטחון בקריה ונפגש עם מנכ"ל המשרד, אלוף (מיל') אייל זמיר, סמנכ"ל וראש אגף התכנון איתמר גרף ובכירי המשרד, יו"ר ועד עובדי משרד הבטחון ששון פרץ, ועדים וצוותים נוספים. 

במהלך הפגישה הציגו בכירי משרד הביטחון את הפעילות הענפה של המשרד מתחילת המלחמה, לתמיכה באורך הנשימה של צה"ל ובעורף האזרחי. בין יתר הדברים שהוצגו ליו"ר ההסתדרות ניתן למנות: רכש כחול לבן ביותר מ-11 מיליארד ש"ח, פיתוחים טכנולוגיים תוך כדי לחימה, הבטחת רציפות תפקודית במשק והמלאים הלאומיים, שיקום ראשוני של יישובי העוטף תוך כדי הלחימה, מאמץ הגנת הגבולות, טיפול במשפחות השכולות החדשות ובנכי צה"ל, פעילות המשרד והועד לטובת עובדי המשרד ועוד. 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "על בסיס מה שראיתי עכשיו ועל בסיס ידיעה ארוכת שנים אני שב ואומר, ההון האנושי של עובדי משרד הביטחון מוכיח את עצמו בעת שלום ובטח בעת מלחמה, מדובר במצוינות במגזר הציבורי. יום יום אתם מוכחים את העוצמות שנבנו פה לאורך השנים תוך כדי תנועה. תפקודן של התעשיות הביטחוניות הישראליות מוכיח פעם אחר פעם, שיש לחזור ולייצר בארץ את בניין הכוח הישראלי. אני מצדיע לכם על מאמץ עילאי ללא הפסקה. מודה ליו"ר ועד העובדים ששון פרץ, על ההירתמות המוחלטת מאותה שבת ארורה ועד עתה. יש לנו מדינה עם משק חזק, ובכוחות משולבים נמגר את הרוע". 

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר: "עובדות ועובדי משרד הביטחון עובדים ברצף, סביב השעון, כבר 40 יום, כדי להבטיח לצה"ל את הכלים לנצח במלחמה. לנגד עינינו עומדות תמיד מטרות המלחמה: תבוסת חמאס, השבת כל החטופים והחזרת היישובים עד המטר האחרון. אנו עובדים, כתף אל כתף, עם יו"ר ועד העובדים, ששון פרץ ועם חברי הוועד הנוספים. נמשיך לחזק את התעשייה הישראלית והתעשיות הביטחוניות, לתעדף רכש כחול לבן כדי להבטיח המשך עצמאות בייצור רכיבים קריטיים לצה"ל ולמערכת הביטחון".

בסיור השתתפו: מ"מ יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי ויו"ר מרחב תל אביב יפו בהסתדרות אורנה אבידן.

פגישת יו"ר ההסתדרות וצוותו עם בכירי משרד הביטחוןפגישת יו"ר ההסתדרות וצוותו עם בכירי משרד הביטחון