ההסתדרות למען החיילים: ערכות קפה, חבילות מפנקות ובקבוקי שתייה

ההסתדרות למען החיילים: ערכות קפה, חבילות מפנקות ובקבוקי שתייה  

עובדות ועובדי ההסתדרות בכל הארץ ממשיכים ביוזמות סיוע ותמיכה

עובדות ועובדי ההסתדרות ברחבי הארץ, ממשיכים בפעולות תמיכה וסיוע לחיילים, לחקלאים, למשפחות מפונות ועוד.  

בכניסה למשרדי מרחב אשדוד בראשות חיים שייב, הקימו מיצב עם בלונים ותמונות של החטופים - כדי להעלות את המודעות לנושא זה. בין הפעולות הנוספות של המרחב בימים האחרונים: ארגנו שתי קבוצות של עובדים חברי הסתדרות, שיצאו לסייע לחקלאים. קבוצה אחת, שהובילה עובדת המרחב חיה לחיאני, הייתה של עובדי רשות המסים (מכס ומע"מ) וכן גמלאים, שסייעו בקטיף במושב שחר. קבוצה נוספת של עובדי נמל אשדוד, שארגן אמיר אדירי מוועד העובדים, יצאה לקטיף במושב חצב.

בנוסף, ועד עובדי חברת "אלקטרה פאוור" (סופרגז) תרם כמה עשרות ערכות קפה שכוללות גזיות, קפה וכוסות, ובסיוע המרחב הערכות הללו יועברו בימים הקרובים לחיילים באזור עזה. במרחב העמקים בראשות כנרת נחמן-שלו, שלחו ערכות קפה לחיילים בצפון, וכן חבילות התרעננות לחיילים שיצאו מעזה.

יו"ר מרחב נתניה משה סמיה והעובדים, העבירו היום מאות פחיות ובקבוקי שתייה לחיילים באזור, שנתרמו ע"י חברת טמפו. במרחב ראשון לציון בראשות דוד ראובן, העובדים רתמו את עובדי חקירות מכס ומע"מ, וארגנו יום תרומות דם.

במרחב כנרת בראשות אבי גבאי, הזמינו את הילדים המפונים ששוהים עם משפחותיהם בבתי מלון בעיר, ואת ילדי טבריה, להגיע למרכז הימי ולשוט בקיאקים, בליווי מדריכים. מדובר ביוזמה של הליגה למקומות עבודה במרחב, יחד עם עיריית טבריה והפועל.

מרחב ירושלים בראשות דני בונפיל, אימץ מספר מלונות בעיר, בהם שוהות משפחות שפונו מכפר מימון, ומסייע במוצרים לילדים ולתינוקות באופן שוטף. השבוע מתכננים לחלק לילדים אריזות עם בובות וממתקים. כמאה בובות התקבלו כתרומה מ"משפחתון סיגל".  

יו"ר מרחב אילת משה אזולאי ועובדי המרחב, נפגשו בסוף השבוע עם חיילי חיל הים והעניקו להם ציוד בסיסי וחבילות מפנקות. בשבוע שעבר נפגשו עובדי המרחב עם משפחות שכולות ומשפחות של חטופים, אשר שוהות באילת.

מאות פחיות ובקבוקי שתייה לחייליםמאות פחיות ובקבוקי שתייה לחיילים

יום תרומות דםיום תרומות דם

סיוע בקטיף סיוע בקטיף

סיוע בקטיףסיוע בקטיף

חבילות עם בובות וממתקים לילדים המפוניםחבילות עם בובות וממתקים לילדים המפונים

תמיכה במשפחות של החטופים תמיכה במשפחות של החטופים

מיצב הזדהות עם החטופים, במרחב אשדודמיצב הזדהות עם החטופים, במרחב אשדוד

חבילות מפנקות לחייליםחבילות מפנקות לחיילים