זום בשעת חירום - מה עושים ועדי עובדים בזמן מלחמה?

זום בשעת חירום - מה עושים ועדי עובדים בזמן מלחמה?

איך נציגי הוועד יכולים לתת סיוע לעובדים בשעה זו? אילו כלים אפשר להעניק לעמיתינו במקום העבודה שאותו אנחנו מייצגים? איך מתנהלים מול הרשויות ובכלל – מה מגיע לעובדים? ביום רביעי 7 בנובמבר יקיים המכון הבינלאומי למנהיגות מפגש זום חינמי לטובת ראשי וחברי ועדים, ובו מיטב אנשי המקצוע יענו לשאלות הנוגעות לסוגיות של עבודה בזמן מלחמה. הירשמו כעת

ביום רביעי 7 בנובמבר יתקיים האירוע "זום בשעת חירום" ובו מיטב אנשי המקצוע והמומחים ישיבו על השאלות הנוגעות לזכויות עובדים בזמן מלחמה. האירוע ביוזמת המכון הבינלאומי למנהיגות שמסייע ומלווה ועדי עובדים, והוא פתוח להרשמה לחברי ועדים וראשי ועדים מכל רחבי הארץ.

בין הנושאים שידונו בהם: מה הם תנאי ההעסקה בעת חירום, איך מתנהלים מול הרשויות כמו למשל הביטוח הלאומי, מה ההגדרות המעודכנות לחל"ת, מה הסוגיות המשפטיות העולות מתוך המצב המורכב ועוד. המומחים ישיבו גם לשאלות ולקולות שיגיעו מהעובדים והוועדים בשטח.

יו"ר המכון הבינלאומי למנהיגות ענבל ג'וריני: "המכון הוא בית לוועדי העובדים גם בעת חירום. פרט לאירוח של מפונים מקווי החזית בחדרי האירוח של המכון, מצאנו לנכון לתת מענה מקצועי ועדכני לוועדים שלנו, כך שיוכלו להמשיך לתת את השירות ההולם גם בימים לא שגרתיים.  

אנחנו רוצים שלוועדים יהיה המידע המדויק ביותר מגורמים מוסמכים, על מנת שהם יידעו לתת את המענה לעובדים שלהם. המפגש הוא אמנם לחברי הוועדים, אולם אנחנו מזמינים את העובדים להעביר שאלות לחברי הוועד, על מנת שאלה יציפו אותם במפגש הזום. בתקווה לימים שקטים ובטוחים".

יש לכם שאלות? שלחו אותן למייל:

info@peoples.org.il

להרשמה למפגש החינמי "זום בשעת חירום":

https://tinyurl.com/mryrbutm

חשוב לציין כי כבר בתחילת המלחמה פתחה ההסתדרות מוקד חירום, שנותן שירות לכל תושבי מדינת ישראל, מעניק ייעוץ ראשוני בדיני עבודה ועוזר לעשות סדר בזכויות עובדים, גם בשעה קשה זו. מוקד החירום זמין בטלפון: 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש), בווטסאפ - 054-8678673, בדוא"ל -  moked@histadrut.org.il או דרך אתר ואפליקציית ההסתדרות. בנוסף, פורום העצמאים מבית ההסתדרות מעניק סיוע לעצמאים ולפרילנסרים בטלפון: 03-7756888.