מתנדבות ומתנדבים להצלת החקלאות

מחזקים את מדינת ישראל ומתנדבים להצלת תוצרת חקלאית מקומית

יישר כוח לעשרות אלפי המתנדבות והמתנדבים שעוזרים לחזק את מדינת ישראל ומתגייסים לסייע לענפים שנקלעו למצוקה. מאז פרוץ המלחמה, ובעקבות עזיבתם של עובדים זרים רבים, נוצר מחסור בידיים עובדות בחקלאות. ההסתדרות שמפעילה מגוון יוזמות להבטחת חוסנו של העורף, נרתמה למאמץ הלאומי גם בתחום החקלאות.

פיצ'י דובינר, מנהל חטיבה ארצית של עובדי החקלאות, מספר על מיזם ההתנדבות שנערך בשיתוף פעולה של הסתדרות החקלאים בראשות פרדי כהן עם התאחדות האיכרים בראשות דובי אמיתי: "בחממות, בשדות ובבתי האריזה – מתרחשת עכשיו עשייה ציונית וחשובה. מאות מתנדבים מכל רחבי הארץ, בכל הגילאים ומכל קשת המקצועות, פונים אלינו כדי לתרום מעצמם ולעזור לחקלאים. במקום שפירות וירקות ירקבו באדמה ועל העצים, הצוותים המתנדבים מגיעים לאסוף אותם, מצילים תוצרת מקומית, ועוזרים לכל עם ישראל". דובינר מסביר שהצורך הדחוף במתנדבים לחקלאות קיים לא רק בדרום אלא במושבים וקיבוצים באזורים נוספים.

סגן יו"ר ההסתדרות, פיני קבלו, שהוביל קבוצת מתנדבים שנסעו לסייע לחקלאי קיבוץ סעד, אמר: "אנו מרגישים קשר ומחויבות עמוקים לחקלאי עוטף ישראל, במיוחד בימים הקשים האלה. החלטנו להגיע ולעבוד עם החקלאים בתוך החממות, ולזרוע פקעות בצלים. העזרה מונעת הפסדים כבדים ומאפשרת לחקלאים להמשיך בעבודתם".

אם אתם מעניינים להתנדב בחקלאות, מוזמנים ליצור קשר עם פיצ'י דובינר בווטסאפ – 050-8482812

בתמונות: קבוצת עובדים מאוניברסיטת בר-אילן שהתנדבה במושב ינוב וקבוצת המתנדבים שיצאה לסייע לחקלאים בקיבוץ סעד.

מתנדבים בקיבוץ סעד

מתנדבים בחקלאות

מתנדבים בחקלאות

מתנדבים במושב ינוב