תומכים גם בקו העימות בצפון: "ההסתדרות מושיטה יד בכל מקום שיידרש" 

תומכים גם בקו העימות בצפון: "ההסתדרות מושיטה יד בכל מקום שיידרש" 

במהלך הביקור סיירו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו בתחנת הכיבוי של עכו, במד"א מרחב אשר, בעיריית נהריה ובמועצה האזורית מטה אשר. יו"ר ההסתדרות: "בתוך דקה הכול יכול להשתנות פה בצפון. אני סמוך ובטוח שהעובדים יידעו לתת מענה לציבור ולתושבים במקרה הצורך. אתם הכוחות הלוחמים של כולנו"

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו היום (ב') סיור תמיכה והזדהות עם העובדים, התושבים והחיילים הערוכים לכל אורך קו החזית המתוח בצפון הארץ. במהלך הסיור שהובילו יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות אשר שמואלי ויו"ר נעמת במרחב עפרה כהן-אלקיים, ביקרו בר-דוד ובכירי ההסתדרות בתחנת הכבאות וההצלה שבעכו, בתחנת מד"א מרחב אשר ובחפ"ק עיריית נהריה עם ראש העיר רונן מרלי. במרחב מטה אשר נפגשו עם עובדים ושוחחו עם חיילים שמוצבים בגזרה.

בביקורו בתחנת הכיבוי אמר בר-דוד לנוכחים: "כפי שעשיתי בדרום בימים האחרונים, גם כעת בביקור בצפון אני קודם כל מתייצב אצל לוחמי האש – כי אתם כרגע באמת בקו האש, אתם בחזית. פינינו בימים האחרונים את משפחותיהם של כבאי נתיבות ואשקלון למקומות של ההסתדרות, ואנחנו מושיטים יד ועזרה בכל מקום שיידרש. אני רואה את מערך הכיבוי מבצע משימות לא פשוטות בימים אלה, וזה הזמן להוכיח שגוף יציב עם ועדים יודע לעשות את העבודה ולהוציא לפועל ביצועים כמו של יחידות מבצעיות. אני, צוות ההסתדרות והציבור הישראלי גאים בכם ומחזקים אתכם". 

בהמשך ביקרו בר-דוד וצוותו בתחנת מד"א מרחב אשר ושוחחו עם מנהל המרחב אלי פרץ ועובדיו. "אולי ברגע זה ישנו שקט מדומה, אבל גם פה בצפון בתוך דקה הכול יכול להשתנות. אני סמוך ובטוח שתדעו לתת מענה במקרה הצורך. מד"א הוא ארגון מעולה ואתם פה מראים שליחות מה היא", אמר.

בחפ"ק העירוני של נהריה קיבל יו"ר ההסתדרות סקירה מראש העיר על המצב כרגע בעיר, על רמת הכוננות והמוכנות למקרה של הסלמה, וכן על הפריסה של הכוחות לטוב התושבים. "אנחנו בהסתדרות, וכן נציגיה במרחב, נסייע בכל דבר. אתם הכוחות הלוחמים של כולנו", סיכם בר-דוד.

בסיור השתתפו: יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות אשר שמואלי ויו"ר נעמת במרחב עופרה כהן-אלקיים.