איגוד העו"סיות ביקר בברזילי; איגוד המזון - במפעלי הדרום

איגוד העו"סיות ביקר עו"סיות בברזילי; איגוד המזון ביקר במפעלי הדרום

עובדות ועובדי ההסתדרות המשיכו גם היום בפעולות תמיכה ועידוד של עם ישראל

עובדות ועובדי ההסתדרות בבית הוועד הפועל, באיגודים המקצועיים ובמרחבים בכל הארץ, ממשיכים בפעולות סיוע, תמיכה ועידוד לכלל תושבי ישראל, בימים קשים אלה. נזכיר כי מוקד החירום של ההסתדרות 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) זמין לסייע בנושאים שונים, גם עבור מי שאינו חבר הסתדרות.

יו"ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים בהסתדרות, עו"ס ענבל חרמוני, יחד עם מנהלת חטיבה באיגוד עו"ס מיכל גומל בלנק ויו"ר מחוז דרום באיגוד העו"סיות עו"ס אריאלה סדון - הגיעו היום למרכז הרפואי ברזילי באשקלון, וכן למרכזים במועצה האזורית חוף אשקלון, אופקים ועוד. הן נפגשו עם עו"סיות שעובדות מסביב לשעון, על מנת לתמוך באוכלוסייה ברגעיה הקשים, ולסייע.

יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו וצוות האיגוד, הגיעו הבוקר למפעלי אסם ושטראוס בשדרות, ולמפעל טרה בנתיבות, כדי לחזק את העובדות והעובדים.

לישי פלד, עובדת אגף מינהל טכנולוגיות מידע ודיגיטל בהסתדרות, משרתת בימים אלה במילואים ומאיישת מדי לילה חמ"ל נפגעים במרכז הארץ. בניסיון לעודד ולתמוך בחיילות ובחיילים שמשרתים עמה, היא פנתה לסמנכ"ל משאבי אנוש בהסתדרות עו"ד אירית ויצמן פוריין, ותוך מספר שעות, בשיתוף עם מנכ"ל אגף מרחבים רפי סדן - הגיעו עובדי מרחב רמת גן והעניקו לחיילים בקבוקי מים, שתייה מתוקה, מנות חמות ומוצרים ארוזים ויבשים.

בהסתדרות עובדי המדינה המשיכו גם היום לארוז חבילות של לבוש בסיסי לחיילות ולחיילי צה"ל. ילדים של עובדי מדינה מתל אביב, הגיעו לבית ההסתדרות והוסיפו לחבילות ברכות שכתבו לחיילים.  

עובדי מרחב נגב מרכזי ביקרו בתחנות מד"א וכיבוי והצלה בדימונה, ירוחם ומצפה רמון, וחילקו לכוחות ההצלה ערכות קפה וערכות טעינה לסמרטפונים. צוות נוסף של עובדי המרחב יצא אל מדרשת שדה בוקר, שם שוכנו משפחות מיישובי העוטף. העובדים חילקו צעצועים לילדים, וערכות טעינה לסמרטפונים למבוגרים. מ"מ יו"ר ההסתדרות במרחב נגב מרכזי, נורברט בוקובזה, אמר: "בע"ה נמשיך להיות מאוחדים, נתגבר וננצח".

עובדי מרחב ירושלים ביקרו אתמול במרכזים הרפואיים הדסה ושערי צדק בעיר, וחילקו שי מתוק לפצועים. בין הפצועים היה גם ברוך כהן, רבש"צ קיבוץ מגן, שהגיע לביה"ח הדסה עין כרם לאחר שהגן בגופו על הקיבוץ ועל תושביו. לדברי עובדי המרחב: "סיפורו של ברוך, על איך הגן על אזרחים רבים ובכך סיכן את חייו, לא השאיר עין אחת יבשה. המבקרים באו לחזק, אך יצאו מחוזקים מרוחו האיתנה וגבורתו של ברוך".

במרחב כרמיאל חילקו ארוחת צהריים בתחנת תרומות דם של מד"א, וכן ביקרו גמלאים בבתיהם. במרחב ראשון לציון חילקו ארוחת צהריים למשפחות של פצועים המאושפזים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והעבירו ציוד למפונים שנמצאים במלון סמוך. כמו כן, ביקרו בתחנת הצלה וכיבוי בעיר וביקרו גמלאים. גם במרחב השפלה בראשות משה ארבלי, חילקו חבילות עם ציוד בסיסי למשפחות של מאושפזים ב"שמיר", וכן שלחו ארוחות חמות לחיילים בדרום.

יו"ר מרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, עופר חתוכה, הגיע אתמול להעניק ארוחת בוקר בתחנת כבאות והצלה בגבעתיים. במרחב עמקים צפוני הקימו מערך יצירת קשר עם הגמלאים ביישובי המרחב, כדי לעודד את רוחם ולסייע בבעיות נקודתיות. בנוסף, ארזו חבילות שנתרמו ע"י ועדי עובדים, ועובדים, להעברה לתושבי העוטף ולחיילים. בנעמת-מרחב גליל מערבי החלו היום באיסוף וחלוקה של ערכות לחיילות בגבול הצפון.

במרחב תל אביב-יפו הגיעו לתחנת כיבוי אש מחוז דן, והעניקו לכבאים מגשי פיצוחים. בנוסף, הוקם במרחב מטה גמלאים בראשות עליזה אליהו. עובדי המרחב מתקשרים לגמלאיות ולגמלאים באזור, מתעניינים בשלומם ומסייעים במידת הצורך. עובדי המרחב המשיכו גם היום לבקר משפחות מפונות שמשתכנות בבתי מלון בתל אביב.

מוקד החירום של ההסתדרות 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) זמין לכולם/ן, גם למי שאינו חבר הסתדרות. המוקד מקשר עם פסיכולוגים/יות ועובדים/ות סוציאליים/ות, בשיתוף עם הסתדרות הפסיכולוגים בישראל; עונה על שאלות בנושאי זכויות תעסוקה וזכויות של צרכנים בימי המלחמה; ומסייע במציאת פתרונות דיור למשפחות מפונות.

ניתן לפנות למוקד ההסתדרות בדרכים הבאות:

* טל' - 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00.

   בשאר הזמן ניתן להשאיר הודעה קולית ונציג ההסתדרות יענה לפנייה בהקדם האפשרי.

* ווטסאפ - 054-8678673

* דוא"ל -  moked@histadrut.org.il

* אתר ההסתדרות -  https://www.histadrut.org.il/

- קישור ישיר למוקד באתר - https://shorturl.at/qwG47

* אפליקציית ההסתדרות (חפשו "הסתדרות העובדים" בחנות האפליקציות).

איגוד העו"סיות בהסתדרות איגוד העו"סיות בהסתדרות

איגוד העו"סיות בהסתדרות איגוד העו"סיות בהסתדרות

הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה

הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה

הסתדרות עובדי המדינה הסתדרות עובדי המדינה

ילדי עובדי המדינה כותבים ברכות לחייליםילדי עובדי המדינה כותבים ברכות לחיילים

מרחבי ההסתדרות למען העובדיםמרחבי ההסתדרות למען העובדים

מרחבי ההסתדרות למען העובדות והעובדיםמרחבי ההסתדרות למען העובדות והעובדים

מרחבי ההסתדרות למען העובדיםמרחבי ההסתדרות למען העובדים

מרחבי ההסתדרות למען החייליםמרחבי ההסתדרות למען החיילים

עובדי מרחבי ההסתדרות אורזים חבילות לחיילים ולתושביםעובדי מרחבי ההסתדרות אורזים חבילות לחיילים ולתושבים

עובדי ההסתדרות למען משפחות המאושפזיםעובדי ההסתדרות למען משפחות המאושפזים