גם היום עובדי ההסתדרות ביקרו צוותי רפואה ומשפחות מפונות

גם היום עובדי ההסתדרות ביקרו צוותים רפואיים ומשפחות מפונות

במרחב ירושלים חילקו דגל ישראל לנהגים, במרחב נגב - פיצות לצוותים בסורוקה ובת"א-יפו חילקו בגדים למפונים

עובדות ועובדי ההסתדרות ממשיכים להירתם למען כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה, צוותי הרפואה והמשפחות המפונות.  

עובדי מרחב ירושלים בהסתדרות עמדו היום בצמתים ברחבי העיר וחילקו לנהגות ולנהגים את דגל ישראל. זאת, כאות סולידריות עם העם והמדינה בתקופה קשה זאת. לדברי יו"ר המרחב דני בונפיל: "הנהגים קיבלו את הדגלים בחום, ובכמה מקומות אף יצאו מהרכב בשירה ובריקודים".

גם במרחב תל אביב-יפו בהסתדרות ממשיכים לחזק ולתרום למאמץ הלאומי. עובדי המרחב התגייסו היום למען משפחות שפונו מהמושב נתיב העשרה ושוכנו במלון הרודס בתל אביב. בני המשפחות הגיעו ללא ציוד, וצוות המרחב רכש עבורם ביגוד והלבשה תחתונה, כל משפחה על פי המידות הנדרשות. נציגי המרחב, בראשות היו"ר אורנה אבידן, הגיעו למלון והמשפחות, הנרגשות הודו להם. עובדי המרחב ביקרו משפחות מפונות בעוד כמה בתי מלון בעיר, וחילקו לילדים חבילות שי.

עובדי מרחב נגב וחברי ועדים ממקומות עבודה במרחב, הגיעו היום למרכז הרפואי סורוקה וחילקו 125 מגשי פיצה ועשרות בקבוקי שתייה לסגל הרפואי במחלקות: מיון, טיפול נמרץ, חדרי ניתוח ועוד, וכן למאושפזים. המבצע יצא לפועל בזכות תרומות ממועצת עובדי ים המלח וועד עובדי מפעל "תרכובות ברום".

יו"ר מרחב נגב נורברט בוקובזה, מסר: "חימם את הלב לראות את השמחה על הפנים של הצוותים הרפואיים ושל הפצועים. אנחנו נמצאים בלבה של תקופה קשה מנשוא וזה הזמן שלנו להתאחד ולהירתם אחד למען השנייה".

צוותי האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, והסתדרות האחיות והאחים ביקרו אתמול במרכזים הרפואיים סורוקה בבאר שבע, ברזילי באשקלון ואסותא באשדוד. הם דיברו עם הצוותים במחלקות מיון, רפואה דחופה וילדים, וביקרו בחדר המצב. "התרשמנו עמוקות מהמסירות הנחושה והעמידה האיתנה של הצוותים הרפואיים בחזית הדרום, בשעות הקשות ביותר של מדינת ישראל. באנו לחזק ויצאנו מחוזקים, ואנו מבקשים להודות לצוותים מקרב לב על עבודתם ומסירותם הבלתי מתפשרת", מסרו מנכ"ל הסתדרות האחיות והאחים עו"ד אורי פליישמן, ויו"ר חטיבת בתי החולים באיגוד ויו"ר ועד האחיות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), שאול סקיף.

נזכיר כי מוקד החירום של ההסתדרות 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) ממשיך לתת מענה לכלל הציבור, גם מי שאינו חבר הסתדרות. במוקד יש רשימת פסיכולוגים/יות ועובדים/ות סוציאליים אשר זמינים עבור כל מי שמבקש סיוע. המוקד עוזר גם במציאת פתרונות דיור למשפחות מהדרום שרוצות להתפנות מבתיהן, וכמובן נותן מענה בנושא זכויות תעסוקה בימי המלחמה.    

דרכי קשר עם מוקד החירום של ההסתדרות:

  • טל': 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00. בשאר הזמן ניתן להשאיר הודעה קולית.
  • ווטסאפ - 054-8678673
  • דוא"ל - moked@histadrut.org.il
  • אתר ההסתדרות -  https://www.histadrut.org.il/
  • קישור ישיר למוקד באתר - https://shorturl.at/qwG47
  • אפליקציית ההסתדרות (חפשו "הסתדרות העובדים" בחנות האפליקציות).

מרחב ת"א-יפו מרחב ת"א-יפו

מרחב נגבמרחב נגב

הסתדרות האחיות והאחים הסתדרות האחיות והאחים

מרחב ירושלים מרחב ירושלים

מרחב ירושלים מרחב ירושלים