הסכם קיבוצי ראשון בנובולוג

הסכם קיבוצי ראשון בנובולוג

במסגרת ההסכם בחברת הפרמצבטיקה, שיחול על כ-200 עובדות ועובדים – נהגים, מלקטים, עובדי התאמות והחזרות, אחזקה ועוד – העלאות שכר שנתיות, תקציב רווחה והגדלת קרן ההשתלמות

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי ראשון לעובדות ועובדי נובולוג לוגיסטיקה הפועלת בתחום הפרמצבטיקה בכל הארץ. במרכז ההסכם, שיחול על כ-200 עובדות ועובדי החברה, הסכמות כלכליות בגובה של 7.1% עלות לשנה למשך שנות ההסכם.

עוד בהסכם: תוספות שכר של 4.2% בשנתיים הראשונות, ותוספות שכר של 3.8% בשלוש השנים שלאחר מכן. נוסף על כך נקבע תקציב לפעילות רווחה שנתי לטובת העובדים של יותר מ-700 אלף שקל. החל מהשנה השלישית להסכם תוגדל קרן ההשתלמות ל-7.5% לעובדים בעלי ותק של 5 שנים בחברה. זאת לצד קביעת מנגנונים לשם שמירה על הביטחון התעסוקתי של העובדים.

יו"ר הסתדרות עובדי המזון, הפרמצבטיקה וההסעדה אליעזר בלו: "אני מברך את עובדות ועובדי נובולוג המסורים שהצטרפו אל ארגון העובדים הגדול והחזק במדינה. לאחר מו"מ רציני ומעמיק הצלחנו להגיע להסכם קיבוצי מצוין עם דאגה לביטחון התעסוקתי של העובדים, תקציב קידומי שכר משמעותי ודינמי, רווחה ותנאים סוציאליים משופרים. אני רוצה להודות למרחב השפלה בראשותו של משה ארבלי, לאביב שניר על הובלת ההסכם, לחברי הוועד שגילו מנהיגות ובגרות, לשונטל קולט מאגף הכלכלה ולעו"ד ענת גוטמן וסיון רדיאן מהלשכה המשפטית, וכן להודות להנהלה שידעה לקחת אחריות על התהליך ולהגיע להסכמות שישפרו את התנאים לעובדים ולחברה כאחד".

יו"ר הוועד רפאל ציקואשוילי: "אשרינו שזכינו להסכם קיבוצי ראשון שדואג לביטחון התעסוקתי ולשיפור השכר והתנאים של העובדים. הצלחת העובדים היא הצלחת החברה ואני מברך את ההנהלה שידעה לשלב ידיים עם ההסתדרות ואיתנו ולהביא בשורות לטובת העובדים והחברה".

את המו"מ מטעם הסתדרות המזון והפרמצבטיקה בראשותו של אליעזר בלו, הוביל מנהל חטיבה ארצית אביב שניר יחד עם שונטל קולט מאגף הכלכלה, עו"ד ענת גוטמן וסיון רדיאן מהלשכה המשפטית לאג"ם וחברי הוועד רפאל ציקואשוילי וניקולאי סובוסטיאנוב. מצד הנהלת נובולוג: מנכ"ל נובולוג לוגיסטיקה מאיר בר אב, מוביל הצוות מטעם ההנהלה אסף ורדי, מנהלת משאבי אנוש לירן אנגולץ ביסמוט, עו"ד נעמה בביש, ומומחה ליחסי עבודה גדי לוטן.

הסכם נובולוגהסכם נובולוג