עובדי סנונית שירותי תעופה התאגדו בהסתדרות

עובדי סנונית שירותי תעופה התאגדו בהסתדרות

כמאה עובדים המועסקים בשלל תפקידים בחברה שהינה חברת בת של אלביט, התאגדו בהסתדרות מתוך רצון לשפר את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי. יו"ר ההסתדרות במרחב נגב, נורברט בוקובזה: "בזכות המאמץ שלנו מאות משפחות ברחבי הנגב יוכלו מהיום להיות רגועים יותר בכל הנוגע לביטחונן התעסוקתי"

עובדי סנונית שירותי תעופה מבית אלביט, התאגדו בהסתדרות. החברה מעסיקה כמאה עובדים, בשלל תפקידם בתחום תחזוקת מטוסים ומסוקים. מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של העובדים להבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.  

חברת סנונית שירותי תעופה מעניקה בין היתר, שירותי אחזקה למטוסים ומסוקים של חיל האוויר, משטרת ישראל ומגן דוד אדום.  

יו"ר ההסתדרות במרחב נגב, נורברט בוקובזה מסר: "יותר ויותר עובדות ועובדים במרחב הנגב בפרט ובישראל בכלל, מבינים שהתאגדות שווה כוח. אני שמח להוביל את מרחב הנגב בהסתדרות שאיגד השבוע את מקום העבודה השלישי בתוך שלושה חודשים בלבד. בזכות המאמץ שלנו מאות משפחות ברחבי הנגב יוכלו מהיום להיות רגועים יותר בכל הנוגע לביטחונן התעסוקתי. אני מבקש להודות למזכירי האיגוד המקצועי במרחב, נטלי סופר ורפי בן דוד, על עבודתם המקצועית והיסודית ולברך את העובדים על ההחלטה להתאגד תחת המטרייה הרחבה של ההסתדרות". 

יו"ר ועד הפעולה של עובדי סנונית שירותי תעופה, שחר בוקריס: "הרעיון להתאגד בהסתדרות עלה מספר פעמים עקב שכר ותנאים לא הולמים. לאחר מספר שיחות שביצענו, אני וחבריי לוועד הפעולה, עומרי זקין ושגיב בורגאוקר, החלטנו לצאת למבצע התאגדות ופנינו להסתדרות. בזכות שיתוף הפעולה עם אנשי המקצוע במרחב, ובזכות שיתוף הפעולה עם העובדים, הצלחנו להגיע ליציגות בתוך חצי שעה בלבד".

עובדי סנונית שירותי תעופה התאגדו בהסתדרותעובדי סנונית שירותי תעופה התאגדו בהסתדרות