תקנון שבוע התזונה ב"עובדים בריא"

תקנון שבוע התזונה ב"עובדים בריא"

מציינים את שבוע התזונה ב"עובדים בריא", וזו ההזדמנות שלכם לזכות בליווי צמוד של דיאטנית מוסמכת על בסיס יומי באונליין

מציינים את שבוע התזונה ב"עובדים בריא", וזו ההזדמנות שלכם לזכות בליווי צמוד של דיאטנית מוסמכת על בסיס יומי באונליין.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא שאלון קצר (באמצעות הקישור שלמטה) ולשכנע אותנו, למה לכם מגיע לזכות בתוכנית, ואולי תצטרפו לתוכנית "דיאט אנג׳ל" ללא עלות (שווי התוכנית 1,430 שקל).

למעבר לשאלון - לחצו כאן.

לרגל שבוע התזונה - תחרות הרגלי התזונה שלכם, שני המקומות הראשונים יזכו להשתתף בתוכנית התזונה "דיאט אנג'ל" עם ליוי אישי של תזונאית מוסמכת.

את הסיפורים יש להגיש בשאלון שביקשור למעלה בין התאריכים: 2.6.24 עד 6.6.24.

הזוכים בתחרות שבוע התזונה של עובדים ברייא הם: יעל זמיר ויאנה ויסבורג 

* תנאי ההשתתפות בפעילות

בהשתתפות בפעילות "שבוע התזונה בעובדים בריא" ומענה על השאלון, הנך מאשר/ת כי הטקסט הינו מקורי ואישי שלך וכי את/ה מאשר/ת  להסתדרות ולעובדים בריא בע"מ, לעשות שימוש הוגן וסביר בסיפורך האישי, בתמונתך ובפרטיך המזהים, לרבות פרסומם בכל מדיה ובכל זמן, בין היתר לצרכי חומרים שיווקיים, מידע פרסומי וכיו"ב, וזאת ללא קבלת תמורה או טובת הנאה כלשהי.

שמות הזוכים/ות ייבחרו על ידי ועדה פנימית אשר תמונה על ידי מנכ"לית עובדים בריא בע"מ, ויפורסמו עד תאריך 30.6.24 במספר ערוצים כפי שתחליט ההסתדרות ועובדים בריא, ובהתאם לשיקול דעתן הבלעדי. הגולשים הזוכים יקבלו על כך הודעה אישית דרך פרטי הקשר שיסופקו על ידם.

שימו לב: השתתפות בתחרות פתוחה לחברי ההסתדרות בלבד. לא תותר השתתפות של עובדי ההסתדרות. ההסתדרות ועובדים בריא שומרות על זכותן לבטל את הפעילות או לשנות את תנאיה, לפי שיקול דעתן הבלעדי.

תקנון שבוע התזונה ב"עובדים בריא"תקנון שבוע התזונה ב"עובדים בריא"