עובדי בית האריזה "בראשית" התאגדו בהסתדרות

עובדי בית האריזה "בראשית" התאגדו בהסתדרות

כמאה עובדות ועובדי בית האריזה "בראשית" התאגדו בהסתדרות במטרה לשפר את תנאי העסקתם ולדאוג לביטחונם התעסוקתי. ועד הפעולה: "פונים מכאן להנהלה לשבת עמנו למשא ומתן לקראת הסכם קיבוצי, שייטיב עם העובדים ובית האריזה כאחד"

כ-100 עובדי בית האריזה "בראשית" מקיבוץ מרום גולן, התאגדו בהסתדרות. העובדים התארגנו על רקע רצונם לדאוג ולשפר את תנאי העסקתם וביטחונם התעסוקתי. את המהלך הובילו מזכירי האיגוד המקצועי במרחב גליל עליון של ההסתדרות, עו"ד פאדי אבו ראפע ומשה אברהם. עובדי בראשית מצטרפים לכ-800 אלף עובדות ועובדים במשק המיוצגים על ידי ההסתדרות.

בראשית הינו תאגיד ישראלי העוסק באריזה ובשיווק של פירות. הוא הוקם ב-2005 עם מיזוגם של בתי האריזה פירות הגולן ופרי פסגות.

מוועד הפעולה נמסר: "עובדות ועובדי בית האריזה "בראשית" אשר נותנים מדי יום את כל כולם להצלחת מקום העבודה, החליטו להתארגן בהסתדרות, כדי לדאוג לרווחתם ולתנאי העסקתם. אנו פונים מכאן להנהלה לשבת עמנו למשא ומתן לקראת הסכם קיבוצי, שייטיב עם העובדים ובית האריזה כאחד". 

מזכיר האיגוד המקצועי במרחב גליל עליון של ההסתדרות עו"ד פאדי אבו ראפע, אשר נפגש עם עובדי בית האריזה ושמע מהם על רצונם להתאגד בהסתדרות, אומר: "אני שמח שהעובדים החליטו לקחת אחריות על עתידם התעסוקתי וכולי תקווה כי נשכיל העובדים, הנהלת בית האריזה ואנשי ההסתדרות במרחב, לכונן מערכת יחסים פורה לטובת העובדים ובית האריזה האחד".

עובדי בית האריזה בראשית התאגדו בהסתדרותעובדי בית האריזה בראשית התאגדו בהסתדרות