עובדי הסגל המנהלי במכללת עזריאלי התאגדו בהסתדרות 

עובדי הסגל המנהלי במכללת עזריאלי התאגדו בהסתדרות 

כמאה עובדי ועובדות המוסד האקדמי שבירושלים התארגנו במטרה לדאוג ולשפר את תנאי העסקתם. ההנהלה הודיעה שהיא מכבדת את ההתאגדות וכי "רווחתם של העובדים עומדת בראש דאגתה". ועד הפעולה: "נפתח עידן חדש במכללה"

מצטרפים לבית של העובדות והעובדים: כ-100 עובדי הסגל המנהלי במכללת עזריאלי שבירושלים התאגדו בהסתדרות. העובדים התארגנו על רקע רצונם לדאוג ולשפר את תנאי העסקתם. את המהלך הובילו מזכירת איגוד מקצועי במרחב ירושלים עו"ד ליאת בראשי ודנה בר לב מהאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות.

במכתב ששלח למנכ"ל המכללה רפי אבירם הודיע יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל כי ההסתדרות היא הארגון היציג בקרב עובדי הסגל המנהלי במכללה וכי הוא מצפה להיכנס להליך הידברות, משא ומתן וחתימה על הסכם קיבוצי למען העובדים.

בתשובה למכתב הודיעה הנהלת המכללה כי היא מכירה ביציגות ומקבלת בברכה את ההתאגדות. "רווחתם ותנאי העסקת העובדים עמדו ועומדים בראש דאגתה של ההנהלה, ונשמח לבוא בדברים עם הוועד ונציגות העובדים", נכתב. פגישה בין הצדדים תתקיים בקרוב.

יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל: "אני שמח שעובדות ועובדי מכללת עזריאלי סירבו להישאר אדישים לגורלם, ובחרו להצטרף לאלפי עובדים אשר מיוצגים בהסתדרות. אני מאחל בהצלחה לכל השותפים ומצפה להיפגש עם הנהלת המכללה ונציגות העובדים לצורך משא ומתן פורה לגיבוש הסכם קיבוצי אשר יבטיח את זכויות העובדים".

מוועד הפעולה נמסר: "בהתרגשות גדולה אנו שמחות ושמחים לומר שהיום נפתח עידן חדש במכללה. מהלך ההתאגדות שם לעצמו ליעד לדאוג לעובדי המכללה, לשפר את תנאי עבודתם ולהיות אוזן קשבת לצרכיהם. יחד נפעל לשיפור וקידום זכויותינו".