ההסתדרות היא ארגון העובדים היציג בגולן טלקום

ההסתדרות היא ארגון העובדים היציג בגולן טלקום

בתום תקופת מניעה, הוכר היום באופן רשמי המעבר של עובדי חברת הסלולר להסתדרות הכללית, כחלק מהיציגות שלה בקבוצת סלקום. כעת יחל מו"מ לטובת 200 עובדי גולן טלקום, על מנת לצרפם להסכם הקיבוצי המיטיב כמו שאר העובדים בקבוצה

ההסתדרות היא ארגון העובדים היציג של עובדי גולן טלקום. זאת, אחרי שעובדי החברה אישררו מחדש את הצטרפותם להסתדרות הכללית, ובכך סיימו את המעבר מההסתדרות הלאומית שייצגה אותם בעבר.

בחברה, שנרכשה באוגוסט 2020 על ידי סלקום, מועסקים כ-200 עובדים. ביוני 2021 ביקשו העובדים להתאגד תחת ההסתדרות הכללית, וכעת, בתום חצי שנה של תקופת מניעות – הושלם היום (א') המעבר והוכרה היציגות של ההסתדרות.

המהלך התבצע על רקע רצונם של עובדי גולן טלקום ליהנות מתנאי ההסכם הקיבוצי המשופרים של עובדי קבוצת סלקום. כעת, אחרי שהיציגות הפכה רשמית, תתחיל ההסתדרות לפעול להשוואת תנאיהם של העובדים לשאר עובדי קבוצת סלקום.

יחד עם עובדי החברה, הובילו את המהלך ועד העובדים בקבוצת סלקום המאוגדת בהסתדרות בראשות מיה יניב, איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות בראשות יקי חלוצי, ובשיתוף אנשי האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי: "עובדי גולן בחרו נכון. החברות בהסתדרות ובאיגוד, והחבירה לוועד עובדי קבוצת סלקום, תיטיב עם העובדים. עכשיו, משקיבלנו את האמון, נתחיל לעבוד על השוואת התנאים".

יו״ר ועד עובדי קבוצת סלקום מיה יניב: "איזה יום חג! משפחת עובדי קבוצת סלקום מתרחבת שוב. עובדות ועובדי גולן טלקום הצביעו ברגליים וביקשו שינוי – להיות חלק מקבוצה חזקה. בקרוב נתחיל בישיבות מרתוניות על מנת לצרף את כלל עובדי גולן טלקום, שווים בני שווים, להסכם הקיבוצי המיטיב".

עומר חנוך דולה מטעם ועד הפעולה של גולן טלקום: "סוף סוף ההסתדרות תוכל לייצג את עובדי גולן, ואין שמח ממני. העיקר עכשיו זה לדואג לתנאים של עובדי גולן טלקום".

עובדי גולן טלקוםעובדי גולן טלקום