עובדי עמותת "עמך" התאגדו בהסתדרות

עובדי עמותת "עמך" התאגדו בהסתדרות

כ-600 עובדי העמותה המספקת מענה לצרכים הנפשיים של ניצולי שואה התאגדו בהסתדרות מתוך מטרה לדאוג לתנאי העסקתם ושיפור זכויותיהם

עובדי עמותת עמך המעניקה טיפול נפשי למאות ניצולי וניצולות שואה בקליניקה ובבתים ומפעילה מועדונים חברתיים-טיפוליים, ב-12 מרכזים הפרוסים ברחבי הארץ, ובנוסף מדריכה ומנהלת מערך התנדבות ארצי. לצד טיפול ותמיכה בניצולי שואה ובני משפחותיהם פתחה העמותה את שעריה ומציעה טיפול נפשי לאכולוסיות נוספות, הביעו את רצונם להתאגד בהסתדרות על מנת להסדיר את תנאיהם וביטחונם התעסוקתי ולהיכנס למו"מ עם ההנהלה לקראת חתימה על הסכם קיבוצי.

התאגדותם של עובדי העמותה החלה בחודש האחרון. מובילי ההתארגנות פנו באופן אישי למאות העובדים, שוחחו עמם על הצעדים הבאים והאפשרויות הקיימות - ובכך נסללה הדרך להקמת ועד פעולה שינהל מו"מ להסכם קיבוצי בעמותה.

יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר-טל: "אני מברך על ההתאגדות החדשה ומקווה שנזכה לשיתוף פעולה פורה בין הסתדרות המעו"ף, ההנהלה והעובדים, לטובת הצלחת מקום העבודה וקידום העובדים".

מוועד הפעולה נמסר: "אנו בטוחים כי בעמותה מסורה וערכית כעמותת עמך ההנהלה תשתף פעולה עם הוועד ותפעל בצורה נחושה להסדרת תנאיהם של עובדי העמותה, אשר מקדישים את מיטב זמנם להענקת סיוע נפשי לציבור בכלל ולניצולי השואה בפרט".

ההתאגדות נעשתה בהובלת האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות וראש חטיבת הביטוח והפיננסים בהסתדרות המעו"ף עידן אור. פגישת היכרות ותחילת משא ומתן צפויה להתקיים בקרוב בין מנכ"ל העמותה, ועד הפעולה ונציגי ההסתדרות.

עובדי עמותת עמך התאגדו בהסתדרותעובדי עמותת עמך התאגדו בהסתדרות