עובדי חברת מאיה תור התאגדו בהסתדרות

עובדי חברת מאיה תור התאגדו בהסתדרות

150 עובדי חברת ההיסעים שפועלת בעיקר בדרום הארץ הביעו רצון לדאוג לתנאי ההעסקה שלהם ולשפר את זכויותיהם. אחרי ההתאגדות והקמת ועד הפעולה יתנהל מו"מ להסכם קיבוצי בחברה. "אנחנו עובדים שפועלים לטובת מקום העבודה שלנו יום-יום במסירות ובאחריות רבה", אמרו בוועד הפעולה של מאיה תור והוסיפו: "לצד זאת, הגיע הזמן שנדאג לזכויותינו כעובדים"

עובדי מאיה תור הצטרפו להסתדרות. מהלך ההתאגדות של עובדי חברת ההיסעים קרם עור וגידים לאור רצון הנהגים לשפר את תנאי ההעסקה והזכויות שלהם. נציגי ההסתדרות והאגף להתאגדות נפגשו ושוחחו עם הנהגים ושמעו מהם מה הצרכים שלהם. בהמשך להתאגדות, הוקם ועד פעולה ובהמשך יתנהל מו"מ להסכם קיבוצי בחברה.

החברה, מהמובילות בתחום ההיסעים הפרטיים עם ותק של יותר מ-30 שנה ועם כ-150 עובדים, מפעילה הסעות למקומות תעסוקה שונים באזור הדרום. יש לה סניפים בין היתר בראשון לציון, באר שבע, קריית גת וערד, והיא שותפה בחברות היסעים נוספות.

"אנחנו עובדים שאוהבים את מקום העבודה שלנו, מובילים אותו קדימה ופועלים לטובתו יום-יום במסירות ובאחריות רבה", אמרו בוועד הפעולה של מאיה תור והוסיפו: "לצד זאת, הגיע הזמן שנדאג לזכויותינו כעובדים".