טורניר הקטרגל הראשון של עובדי "תן ביס" יצא לדרך

טורניר הקטרגל הראשון של עובדי "תן ביס" יצא לדרך

ההסתדרות, בשיתוף פעולה עם ועד עובדי תן ביס הוציאו אתמול לדרך את טורניר הקטרגל הראשון של העובדים. שליחי "תן ביס" התאגדו בהסתדרות לפני כחצי שנה מתוך מטרה להסדיר את תנאי העסקתם באמצעות הסכם קיבוצי

טורניר הקטרגל של עובדי "תן ביס" יצא אתמול (א') לדרך, כאשר עשר קבוצות התמודדו על הגביע הנכסף. כ-50 עובדים רצו, בעטו, נגחו ונלחמו אך בסיום הטורניר רק הקבוצה הכחולה מפתח תקווה זכתה להניף את הגביע.

במהלך הטורניר ובין המשחקים שוחחו העובדים עם חברי הוועד על הצורך הדחוף להסדיר נושאים כמו ביטוח, תשלום זכויות סוציאליות, מינימום משמרות ועוד.

נזכיר כי 1,400 שליחי "תן ביס" התאגדו בהסתדרות לפני כחצי שנה, כדי להסדיר את זכויותיהם ואת תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי ראשון.

המהלך שנחשב לפורץ דרך בענף, זכה לתמיכה ולהבעת סולידריות מצידם של ועדים רבים ברחבי הארץ וכן לתמיכה מפתיעה בזירה העולמית. פלטפורמת העובדים הבינלאומית לייבורסטארט, השיקה לאחרונה קמפיין המונים כדי לתמוך במאמצי ההכרה בהתאגדות של עובדי תן ביס.

יצוין כי נפח הפעילות של החברה שמפעילה שירות להזמנת משלוחים באמצעות אתר ואפליקציה ייעודית, עלה בשנה האחרונה ומאות עובדים חדשים נקלטו לשורות החברה. כעת, כאמור, ממשיכים העובדים להגדיל את כוחם הארגוני תוך דרישה מההנהלה לשבת לשולחן המו"מ.

טורניר הקטרגל הראשון של עובדי "תן ביס" יצא לדרךטורניר הקטרגל הראשון של עובדי "תן ביס" יצא לדרך