עובדי המועצה הדתית עכו התאגדו בהסתדרות

עובדי המועצה הדתית בעכו התאגדו בהסתדרות

עובדי המועצה הדתית עכו הצטרפו להסתדרות על רקע רצונם להסדיר את תנאי העסקתם. נציגות העובדים וההסתדרות יקיימו בימים הקרובים פגישת התנעה למו"מ עם הנהלת המועצה הדתית וראש המועצה הדתית בעיר

כ-35 עובדי המועצה הדתית עכו התאגדו בהסתדרות, והצטרפו לכ-800 אלף עובדות ועובדים במשק המיוצגים על ידי ההסתדרות. למעלה ממחצית מהעובדים במועצה הדתית עכו חתמו על טפסי ההצטרפות ובכך הפכה ההסתדרות לארגון העובדים היציג במועצה.

בחודשים האחרונים פועלת החטיבה הדתית בהסתדרות בשיתוף אגף הכלכלה בהסתדרות להכנת תכנית מיפוי מתחי דרגות ותוספות שכר לעובדי מנהל ושירותים במועצות הדתיות, אשר שכרם נמצא בתחתית השכר במגזר הציבורי. לצורך כך שמה לה החטיבה הדתית מטרה לאגד את כל עובדי המועצות הדתיות תחת ההסתדרות.

יו"ר חטיבת המועצות הדתיות ושירותי הדת בהסתדרות, רפאל מלאכי: "מתחילת הדרך האמנתי שנצליח להחזיר את עובדי המועצה הדתית בעכו למשפחת ההסתדרות. אני מבקש להודות על התמיכה שהחטיבה הדתית מקבלת מיו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מיו"ר המרחב אשר שמואלי וממשפחת הסתדרות המעו"ף בראשות היו"ר גיל בר-טל. וכן אני מודה ליניב שפירא, מנהל החטיבה הדתית על המסירות האין סופית לחיזוק מעמד העובדים".

יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי, אשר שמואלי: "ברכות לעוסקים במלאכה, אני שמח שעובדי המועצה הדתית עכו השכילו להבין את חשיבות החברות בהסתדרות, אני משוכנע שהעובדים יזכו אצלנו לתמיכה ולסיוע הנדרשים".

מנהל חטיבה ארצי בחטיבה הדתית בהסתדרות, יניב שפירא: "אני מברך את העובדים על צעדם הנבון שנקטו בהצטרפותם להסתדרות. מצאתי עובדים מסורים שמגיע להם שרות טוב מבית טוב. החטיבה הדתית בוועד הפועל שוקדת בימים אלו על תוכניות לשיפור שכר ותנאי עבודה של עובדי המועצות הדתיות, ושיתוף פעולה של כלל עובדי המועצות הדתיות תסייע רבות להצלחת הפרויקט".

יו"ר ועד הפעולה חביב סבח: "זהו יום גדול לעובדים, אני משוכנע כי נשכיל לשתף פעולה עם הנהלת המועצה הדתית לטובת העובדים. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות למנהל החטיבה יניב שפירא, שמרגע כניסתו לתפקיד הפיח רוח חדשה בעובדי המועצות הדתיות ברחבי הארץ".

עובדי המועצה הדתית עכו התאגדו בהסתדרותעובדי המועצה הדתית עכו התאגדו בהסתדרות