הסכם קיבוצי חדש לעובדי "דלק שינוע"

הסכם קיבוצי חדש לעובדי "דלק שינוע"

כ-90 נהגי "דלק שינוע" העוסקים בהובלת דלקים וחומרים מסוכנים ייהנו בין היתר מהגדלת התוספת המקצועית לסכום של 420 שקל, עדכון פרמיות הנהיגה, תקציבי רווחה מוגדלים ועוד

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בראשות אבי אדרי ומנכ"ל חברת דלק שינוע יהודה אוחיון חתמו על הסכם קיבוצי חדש שיחול על כ-90 נהגים, העוסקים בהובלת דלקים וחומרים מסוכנים ברחבי הארץ. 

בין היתר, ההסכם כולל הגדלת תוספת מקצועית ל-420 שקל לכל עובד, אשר תגדיל משמעותית גם את ההפרשות הסוציאליות. בנוסף כולל ההסכם עדכון פרמיות הנהיגה, הגדלת תקציב הרווחה ל-1,000 שקל לכל עובד והגדלת בונוס "נסיעה רביעית" ל-80 שקל. עוד לפי ההסכם, לראשונה בחברה תוסדר פעילות ועד העובדים. הנהלת החברה התחייבה להחיל את ההסכם הקיבוצי הבא מתום תוקפו של הסכם זה.

המו"מ להסכם לווה מטעם ההסתדרות על ידי יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, מנהלת חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה ענבל סופרו, עו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי ועורכי הדין יעל שילוני ואבי מנקס ממשרד עו"ד שילוני. מטעם הנהלת החברה לווה ההסכם על ידי מנכ"ל דלק שינוע יהודה אוחיון, מנהלת מש"א ויועמ"ש עו"ד ענבל פונט ועו"ד ירון קרמר ממשרד עו"ד פיינברג.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, אמר: "אני מברך על כך שהצלחנו להגיע להסכם קיבוצי הוגן ומאוזן, על אף תקופת הקורונה ברקע המו"מ. תודה לענבל, לגלי וליעל שעמלו על הבאת ההסכם אל קו הסיום, ולצוות המו"מ מצד ההנהלה. נמשיך ללוות את עובדי ענפי התחבורה ולדאוג לזכויותיהם".

מעמד חתימת ההסכםמעמד חתימת ההסכם

אילוסטרציהאילוסטרציה