הסכם קיבוצי חדש לעובדי הוט מובייל

הסכם קיבוצי חדש לעובדי הוט מובייל

250 עובדי הוט מובייל, המאוגדים בהסתדרות, ייהנו מתוספות שכר בגובה 3% בכל אחת משלוש שנות ההסכם וכן מהטבות נוספות כגון הגדלת השתתפות החברה בהוצאות על ארוחות, תוספת ביגוד וביטוח בריאות על חשבון המעסיק גם לילדי העובדים

איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות בראשות יקי חלוצי, יו"ר ועד עובדי הוט מובייל אלי כהן ונציגי הנהלת הוט מובייל חתמו הבוקר (ב') על הסכם קיבוצי חדש שיחול על כ-250 עובדי החברה.

ההסכם הינו ההסכם הקיבוצי השני שנחתם בהוט מובייל, שעובדיה התאגדו בהסתדרות ב-2014. הוא יהיה בתוקף עד לסוף שנת 2022 ומחדש את ההסכמות שהושגו בהסכם הקיבוצי הראשון שנחתם ב-2016.

כחלק מההסכם ייהנו עובדי הוט מובייל מתוספת שכר שנתית בגובה 3% בכל שנה. ההסכם כולל הטבות נוספות כגון הגדלת השתתפות החברה בהוצאות על ארוחות, תוספת ביגוד וביטוח בריאות על חשבון המעסיק גם לילדי העובדים.

את המו"מ ליוו מטעם ההסתדרות מזכירת האיגוד המקצועי הדר סילוקי ועו"ד ענת גוטמן מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי. מטעם הוט מובייל המו"מ לווה על ידי מנהל משאבי אנוש ניסו אדטו ועו"ד רן גפטר ממשרד עו"ד רובין-שמואלביץ.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "אני מברך את עובדי הוט מובייל, הנהלת החברה ואת איגוד עובדי האינטרנט הסלולר, האינטרנט וההייטק בראשות יקי חלוצי, שהצליחו תוך שיתוף פעולה והידברות, לחתום על הסכם ראוי ומאוזן שיביא לשיפור תנאי ההעסקה בחברה – כל זאת כשברקע מתחולל משבר כלכלי מאתגר ומורכב".

אילן ברוק, מנכ"ל HOT mobile: "המשאב האנושי הוא המפתח לשגשוג שלנו ולאורך כל תקופת הקורונה דאגנו לשמור על עובדינו – לא הוצאנו אף עובד לחל"ת, לא פגענו בהיקף עבודת העובדים ובשכרם. בעבודה משותפת עם ההסתדרות והוועד הגענו להסכם הוגן המהווה נדבך נוסף בקידום החברה, לצד שמירה על גמישות ניהולית.  HOT mobile רואה בעובדים שותפים בהצלחה ותמשיך לפעול לטובתם. אני מבקש להודות לכל השותפים בתהליך".

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, הוסיף: "יש לנו מערכת יחסי עבודה טובה עם הוט מובייל ורואים את זה בהסכם המצוין שחתמנו לטובת העובדים. בתקופה כזו של חוסר בטחון כלכלי חשוב לשדר חוסן והוגנות גם בהסכם הקיבוצי - זה טוב לעובדים וטוב לעסק. אני רוצה לברך את ועד העובדים והנהלת החברה על המוגמר".

יו"ר ועד עובדי הוט מובייל, אלי כהן, ציין: "אני שמח שהגענו להסכם טוב לעובדים ולחברת הוט מובייל למרות התקופה והמכשולים שעמדו בדרכנו. לאורך כל המו"מ הראנו שאפשר גם אחרת. עבדנו בשיתוף פעולה עם ההנהלה, אך היינו נחושים להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת המו"מ, תוך התחשבות באתגרים שעמדו לפנינו ומבלי לפגוע בחברה ובעובדים. עובדי הוט מובייל היקרים, עכשיו הזמן שלכם להנות מפירות ההסכם".

מעמד חתימת ההסכם בהוט מוביילמעמד חתימת ההסכם בהוט מובייל